Arwen Skrevet 26. august 2003 #1 Skrevet 26. august 2003 Den Norske ungkaren overtar etter den Amerikanske neste onsdag. Hvor mange skal se på? Her kan dere se bilder av alle jentene som skal delta.
jamie Skrevet 26. august 2003 #2 Skrevet 26. august 2003 Jeg skal se det! Liker ungkaren, synes det er spennende at det endelig er på norsk! Gleder meg jeg.. :D
Lemoni* Skrevet 26. august 2003 #3 Skrevet 26. august 2003 oi... jeg kjenner jo en av jentene jo :o ante ikke at hun skulle være med jeg.. moro!! da må jeg nok se på ja =)
Gjest mr darcy Skrevet 26. august 2003 #6 Skrevet 26. august 2003 Jeg bare minner om at man ved å se på denne: - mister alle oppsparte "klage-på-menn-som-ser-på-fotball-og-drikker-øl"-poeng i overskuelig fremtid (ca. 3000 år) - aldri kan tillate seg å kalle noe annet TV-program dårlig igjen. Bunnen er nådd, og man vil fullstendig mangle troverdighet. - aldri kan klage på gutta på byen med haremet rundt seg som velger og vraker. Spesielt vraker. - aldri, aldri, aldri klage på at gutter ser på jenter gjennom stereotypiske briller, og kaller dem giftesjuke høner med verpeabstinens. Jepp! Dette er bare NOEN av punktene... mr darcy
Jinx Skrevet 27. august 2003 #9 Skrevet 27. august 2003 Skal selvsagt se det ja Tror det er noe galt med bildene, ellers så er det maskinen min.. (eller sminkøren?) Alle var jo så rynkete, og hadde så rare tenner *roper på sambo*
Loolaa Skrevet 27. august 2003 #10 Skrevet 27. august 2003 Ja, jeg skal se fordi jeg kjenner hun ene litt. Ikke så veldig godt, men hun har gått under meg på skolen og vi er på hils, så da synes jeg det er spennede å se hvordan hun gjør det. looaa
Arwen Skrevet 27. august 2003 Forfatter #11 Skrevet 27. august 2003 Skal selvsagt se det ja Tror det er noe galt med bildene, ellers så er det maskinen min.. (eller sminkøren?) Alle var jo så rynkete, og hadde så rare tenner *roper på sambo* Hun ene jeg vet hvem er har rare tenner
blå Skrevet 27. august 2003 #12 Skrevet 27. august 2003 Yepp, jeg skal se. Vi har allerede planlagt jentekveld da. Men er det til onsdag? trodde det var til mandag jeg.......??????
Ronja Skrevet 27. august 2003 #13 Skrevet 27. august 2003 Jeg kommer nok til å se ja! Gleder meg litt også! Men tviler på at det blir bra, fare for at det bare blir en dårlig kopi...
*M* Skrevet 27. august 2003 #14 Skrevet 27. august 2003 Jeg tror jeg ser første og de to siste episodene som alltid!
Gjest lurven Skrevet 27. august 2003 #15 Skrevet 27. august 2003 ikke mange fine damer der nei så en som kanskje kan være søt under visse lysforhold.. men de er sikkert snille da
*Lillian* Skrevet 27. august 2003 #16 Skrevet 27. august 2003 :o Hvorfor er det bilde av meg der da??? :o Lillian *skal ikke se på*
Gjest care Skrevet 27. august 2003 #17 Skrevet 27. august 2003 :o Herregud, noen av jentene var bare 21 år. :o Tenk å være giftesyk i så tidlig alder :o ........care er indignert............ :o :o
Gjest lilletroll Skrevet 27. august 2003 #18 Skrevet 27. august 2003 Skal se på ja, selv om jeg frykter at det blir litt tamt og dårlig sammenlignet med den originale versjonen.....kan jo ikke få til riktig så mye "glitt'n glam" i Norge vel.....Begynner forresten mandag 1.september ja....var visst noen som var i tvil!?
chimp Skrevet 27. august 2003 #20 Skrevet 27. august 2003 Nei, ser ikke på, men sambis gjør! Kanskje ikke så rart; Han har en kollega som deltar der! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå