Gjest Gjest_smooth_* Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 heisann! jeg har nådd grensen min på egenandelskortet, og det er jo liten vits og søke om frikort nå,men jeg vil gjerne sende dette inn sammen med kvitteringer fra etter jeg nådde grensen. hva gjør jeg for og få dette refundert? takker for svar:)
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 send alt inn til Nav kontoret du hører til.Husk bare fødsels og person nummer + kontonummer
Gjest Invicta Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Du må faktisk fylle ut et skjema som du sender inn sammen med kvitteringene/egenandelskortet. Hvis ikke du gjør det så tar det veldig mye lengre tid å få tilbake penger. Du finner det her: http://www.nav.no/Helse/Frikort (til høyre: Skjema for søknad om frikort og refusjon av egenandeler)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå