Gå til innhold

En god Conac.noen tips?


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet

jeg vet at pappa elsker conac.men vet ikke hvilken jeg skal kjøpe.noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Braastad XO er veldig god med en ok pris :)

Skrevet
Davidoff! Ikke billig, men veldig god.

Nesten umulig å anbefale noe når du ikke antyder beløpet du kan kjøpe for.

http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHO...0&image.y=0

Braastad XO er så "alminnelig". Godt, men litt kjedelig. Otard synes jeg er bedre, litt rundere i smaken.

Otard er veldig god!! Fikk litt lyst på cognac nå :)

Liker også godt Courvoisier X.O. og Otard Napoléon Extra Fine Cognac.

Skrevet

Rèmy Martin er veldig god og kommer i en fin grønn og gullfarget flaske.

Gjest cognacelsker
Skrevet
Otard er veldig god!! Fikk litt lyst på cognac nå :)

Støtter tipset om Otard. Den er ikke vanlig som Braastad og Bache Gabrielsen. Både VSOP-en og XO-en er gode. Som en liten bonus er i alle fall VSOP-en pakket i en metallboks for tiden, så den gjør seg fint som gave :)

Skrevet

Nå er det jo for seint til jul denne gangen, men Delamain lager en "christmas cognac" hvert år. Jeg har smakt 2006-2007-2008 og de har vært veldig bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...