hemmelighetsfull Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Jeg har mistet mensen, og har tatt to graviditetstester som viste negativt begge to. Menstruasjonen har blitt gradvis mindre og mindre, og denne gangen var det plutselig ikke noe. Jeg går på p-piller, Synfase. Jeg trenger hjelp med å finne ut hva det kan være. Hva er årsaken til at jeg har "mistet" mensen?
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Jeg mistet også mensen da jeg gikk på Synfase uten å være gravid. Hos meg var det hormonforstyrrelser som var årsaken.
Gjest Eurodice Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Jeg har mistet mensen, og har tatt to graviditetstester som viste negativt begge to. Menstruasjonen har blitt gradvis mindre og mindre, og denne gangen var det plutselig ikke noe. Jeg går på p-piller, Synfase. Jeg trenger hjelp med å finne ut hva det kan være. Hva er årsaken til at jeg har "mistet" mensen? Har du overveiet muligheten for at du vil få mer adekvate svar på dette av en lege/gynekolog enn på dette forumet?
Cayenne Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Har du overveiet muligheten for at du vil få mer adekvate svar på dette av en lege/gynekolog enn på dette forumet? Ikke sant? Jeg mistet forresten mensen en periode, da var det cyster på eggstokkene.
hemmelighetsfull Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2009 Har du overveiet muligheten for at du vil få mer adekvate svar på dette av en lege/gynekolog enn på dette forumet? tenkte jeg bare kunne se om jeg fikk noe svar eller noe tips om hva det kunne være først. Det er ikke så innmari gøy å miste mensen helt når man er bare 17 år gammel.. Har faktisk legetime neste uke. Hadde bare vært fint å se om det hadde skjedd med andre, og hva det eventuelt kunne være.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 Jeg har ikke hatt mensen på over et år, og jeg er 20...
hemmelighetsfull Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. desember 2009 Jeg har ikke hatt mensen på over et år, og jeg er 20... Vet du hva som forårsaket at du ikke har hatt mensen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå