Gjest mymlen Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Ja, overskriften snakker for vel for seg selv!
Kjetil S. Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Ja, overskriften snakker for vel for seg selv! En som kan tolerere det meste av meg, hvor fortrolighet går begge veier, og som man kan stole på i ett og alt i tillegg til at man selv har interigrasjon nok til selv å holde kjeft etter å ha gitt sine beste gode råd.
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 En som regner med meg. Som kommer til meg for å få hjelp, støtte, trøst. Som ber meg i bursdagen sin og husker på min. En som holder på hemmelighetene mine. Og innlemmer meg i sine.
Pjukset Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 En som kan tolerere det meste av meg, hvor fortrolighet går begge veier, og som man kan stole på i ett og alt i tillegg til at man selv har interigrasjon nok til selv å holde kjeft etter å ha gitt sine beste gode råd. Signerer.
Gjest Transemann 35 Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Har opplevd hav som er ekte vennskap. Da jeg fortalte mine venner at jeg likte å bruke jenteklær fikk jeg vite hvem som var ekte venner. Noen falt ut da, men andre ble bare enda bedre.
vidvandre Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 En som er fair og square når det gjelder alle ting som vi har sammen.
MissStiles Skrevet 21. desember 2009 #7 Skrevet 21. desember 2009 En som stiller opp, lytter, er der for meg når jeg trenger noen å snakke med. Som er ærlig. Gir meg råd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå