Gjest TS Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Jeg går på p-piller (Microgynon). I slutten av november glemte jeg en p-pille, men det stod i pakningsvedlegget at dersom jeg hoppet over sukkerpillene og gikk direkte over på neste brett ville det gå greit, så jeg gjorde det. Det stod også at man kunne få blødninger av det, og det gjorde jeg. Småblødde i 2 uker i strekk, men bare bittelitt, og det var egentlig mer som en konstant mørkebrun utflod. På mandag ble jeg ferdig med brettet og er på ny pillefri uke. Pleier å få mensen ca på torsdag/fredag. Nå er det søndag kveld, og det er ikke spor av mensen. Tok test i går, den var negativ. Kan det hende at mensen uteblir fordi jeg hadde de småblødningene i 2 uker? Eller hadde dere tatt enda en test til uka dersom mensen ikke kommer i det hele tatt? Det er ikke meningen å spørre "kan jeg være gravid"-spørsmål, jeg bare lurer på hva dere ville gjort har svært lite penger så jeg vil ikke kjøpe ny test dersom det er helt ulogisk å gjøre det ;P
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Tviler på at du er gravid. Dette er sånn p-pille kluss. Jeg fiksa aldri å utsette mens når jeg brukte p-piller. Det ble bare hoven mage, spotting, ball i syklus og elendighet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå