Gå til innhold

Hvor mange barn har dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ett egenprodusert, ønsker å bli fosterforeldre til 1 eller 2 når øknoimien vår blir bedre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har to, og det er nok det det blir regner jeg med...

Skrevet

Har endelig ett i magen nå. Opprinnelig ønsket vi oss 3. Men det er ikke sikkert livet vil det slik at vi får mere enn det vi har i magen nå.

Skrevet

Har ingen enda, men jeg kan se for meg 3, men tror sambo syns det holder med 2. (Han har et søsken, mens jeg har 3)

Skrevet
Har endelig ett i magen nå. Opprinnelig ønsket vi oss 3. Men det er ikke sikkert livet vil det slik at vi får mere enn det vi har i magen nå.

Har ett. Kona vil ha et til men jeg er skeptisk.

Synes det virker veldig spesielt å ha mer enn 3 barn i dag, men det passer kanskje for noen. Mistenker imidlertid at enkelte forsøker å kompansere for egne "greier" ved å få mange barn.

Skrevet

Har 4 biologiske barn, og har vært fosterforeldre for 1 barn i mange år.

Skrevet

Jeg har fem, det er ti år mellom den yngste og den eldste. Først fikk vi tre gutter og så to jenter. Har grei økonomi og kan kjøpe det vi trenger. Har mye famile rundt oss som er veldig glad i få våre på besøk. Mannen er nevenyttig og gjør alt av praktisk arbeid hjemme og ungene er også veldig flinke til å hjelpe til og til å ta vare på/reparere tingene sine. Koser meg veldig med mange barn. Begynte å jobbe full tid da den yngste var seks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...