aline Skrevet 31. januar 2010 #1061 Del Skrevet 31. januar 2010 Send over litt inspirasjon 'a! God morgen, eller dag, forresten. *sender inspirasjon til vidis* Sånn!! God dag ja, håper du har en strålende søndag. Her har jeg vasket klær og er nå på farta ut for danse litt. rydding har foreløpig blitt utsatt... selv om jeg har vaska vasken på badet da.. bare sånn for å gjøre noe når jeg var der likevel liksom.. de sier jo at det er lurt å ta litt og litt. strålende søndag ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #1062 Del Skrevet 31. januar 2010 *sender inspirasjon til vidis* Sånn!! God dag ja, håper du har en strålende søndag. Her har jeg vasket klær og er nå på farta ut for danse litt. rydding har foreløpig blitt utsatt... selv om jeg har vaska vasken på badet da.. bare sånn for å gjøre noe når jeg var der likevel liksom.. de sier jo at det er lurt å ta litt og litt. strålende søndag ønskes. Å for ein strålande søndag Hjalp ikke med inspirasjon, men takk allikevel. Skal ta litt og litt, hvor la jeg spaden? Kanskje jeg skulle hengi meg til eksperimenter i stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 31. januar 2010 #1063 Del Skrevet 31. januar 2010 Å for ein strålande søndag Hjalp ikke med inspirasjon, men takk allikevel. Skal ta litt og litt, hvor la jeg spaden? Kanskje jeg skulle hengi meg til eksperimenter i stedet? interessant eksperiment! ikke blitt noe rydding på deg heller? vel, det er alltids i morgen, eller dagen derpå, eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. januar 2010 #1064 Del Skrevet 31. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 31. januar 2010 #1065 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Er nok en liten nattevandrer jeg. Mye besøk i dag, men det ble GOOOd kjøtsuppe. Nå til sengs. Skulle vært der for lenge siden. God natt til dere alle,både gutt og jenter Endret 31. januar 2010 av Faithy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1066 Del Skrevet 1. februar 2010 Mornings, godtfolk! Ramla litt ut her i går, sorry. Ha en strålande morgen og en alldeles finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1067 Del Skrevet 1. februar 2010 Også to l'er da Nok en weird dag på nett, er vi liksom fremdeles knyttet sammen liksom? Jeg begynner å lure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1068 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Fargefilm fra London i 1927 TwahIQz0o-M Fra herfra http://www.howtobearetronaut.com/2010/02/s...f-1920s-london/ Endret 1. februar 2010 av vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar 2010 #1069 Del Skrevet 1. februar 2010 Hvordan står det til med vandreren i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1070 Del Skrevet 1. februar 2010 Hvordan står det til med vandreren i dag da? Hei Mia Joa, sånn høvelig. Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1071 Del Skrevet 1. februar 2010 Synes denne tråden beskriver bra hvor farlig det er når fattige kommer til syne, da provoserer det dem som har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar 2010 #1072 Del Skrevet 1. februar 2010 Hei Mia Joa, sånn høvelig. Hva med deg? Joda helt ok her også Ganske bra faktisk Hva skal du i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1073 Del Skrevet 1. februar 2010 Joda helt ok her også Ganske bra faktisk Hva skal du i kveld? Så fint Jeg? Næh, sitte her på kg og prøve å bli B-kjendis, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar 2010 #1074 Del Skrevet 1. februar 2010 Så fint Jeg? Næh, sitte her på kg og prøve å bli B-kjendis, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1075 Del Skrevet 1. februar 2010 YtGSXMuWMR4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar 2010 #1076 Del Skrevet 1. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1077 Del Skrevet 1. februar 2010 Du mener det ja? Det tviler jeg ikke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar 2010 #1078 Del Skrevet 1. februar 2010 Du mener det ja? Det tviler jeg ikke på. Skal jeg være ærlig så har jeg ALDRI sett på noen av de klippene du har lagt ut her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1079 Del Skrevet 1. februar 2010 Skal jeg være ærlig så har jeg ALDRI sett på noen av de klippene du har lagt ut her... *snøft* Det var ikke det jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. februar 2010 #1080 Del Skrevet 1. februar 2010 Den nyhetsoppsummeringa var fantastisk - det er jo akkurat sånn det er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå