Gå til innhold

Vidvandre vandrer videre

vidvandre

Anbefalte innlegg

Pannekaker var godt ja, kan absolutt anbefales som nattmat. :ler:

God natt! :vinke:

Mvh Yvonne :heiajente:

Ble ikke noen pannekaker i går, men kanskje til uken? ;)

Ha en fin lørdag.

:ler::jepp:

God morgen Vidis, takk for godnattklem. Send noen rosa tanker i min retning i dag, så ordner alt seg, det er jeg sikker på :jepp:

:kaffekopp:

Jeg sendte alt jeg bare greide! ;)

Håper du får en fin lørdag, Sissan.

*sender over masse positiv energi til Sissan* Håper det går litt bedre en i går? Tenker på deg. :klemmer:

Morgen aline! :goodbye: Happy lørdag til deg!

God helg! :duskedame:

... og til Mia ;)

Hysj! Du sover. Jeg lister meg.

Nettopp blitt ny bruker. Litt skremmende. Har fulgt med og lest en liten stund og synes denne tråden virker koselig.

Håper jeg kan få være med dere og få spørre om ting ift. forumet etter hvert.

Skal ikke forstyrre lengre. (Fikk bare ikke sove) :søvn:

Morn Faithy ;) Hyggelig å se deg her, takk for det ;)

Vælkømmin :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, winewanker, skulle du rydde kanskje? :sjokkert::haar:

JAAAA! Jeg har tilbrakt de to siste timene med akkurat den aktiviteten, og vet du hva? Det kjennes utrolig deilig nå som jeg er ferdig.

Nå er det helg, avslapning, vindrikking (kanskje, tror jeg), tv, data, o lykke!

God helg, vidvandre.

Hilsen :heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen aline! :goodbye: Happy lørdag til deg!

good morning vidvandrern. :goodbye: Happy lørdag til deg og.

Liker ikke helt alt dette pratet om rydding, det burde jeg også gjort, også burde jeg ha fått gjort noe oversettelser for jobben som jeg MÅÅÅÅÅ ha klart på mandag morgen... men hva har man søndager for liksom? :fnise: (selv om jeg da allerede har ett par planer....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAA! Jeg har tilbrakt de to siste timene med akkurat den aktiviteten, og vet du hva? Det kjennes utrolig deilig nå som jeg er ferdig.

Nå er det helg, avslapning, vindrikking (kanskje, tror jeg), tv, data, o lykke!

God helg, vidvandre.

Hilsen :heks:

God helg, Brunhilde ;) Det ble ikke noe rydding for søs kom og kidnappa meg på lunsj og internettinstallasjon :ler:

good morning vidvandrern. :goodbye: Happy lørdag til deg og.

Liker ikke helt alt dette pratet om rydding, det burde jeg også gjort, også burde jeg ha fått gjort noe oversettelser for jobben som jeg MÅÅÅÅÅ ha klart på mandag morgen... men hva har man søndager for liksom? :fnise: (selv om jeg da allerede har ett par planer....)

Hehe, joa, kan rydde i morra - det skal jeg :ler:

Eller feie over, da. Vi får se hvor grundig jeg går til verks.

Ha en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joa, kan rydde i morra - det skal jeg :ler:

Eller feie over, da. Vi får se hvor grundig jeg går til verks.

Ha en fin søndag :klem:

hihi.. ble ikke noe ryddig på meg heller, men fikk såvidt gjort litt jobb da, det må sies bedre en ingenting. :)

så får vi se hva morgendagen bringer, dansing og vaske klær er booket inn allerede, og resten av jobb-jobbinga... håper jeg finner litt motivasjon til å rydde litt også, hadde vært kjekt. :jepp:

en super søndag ønskes deg og. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så en porrfilm en gang, en amatørfilm der katta i huset kom inn på rommet mens de holdt på. Den satt på nattbordet og gjespet, vasket seg litt og hoppet så ned på senga og videre ned på gulvet uten å se på de som holdt på engang :ler: Who cares, liksom. Og der satt jeg og nikikket på dem, og akkurat da følte jeg meg som en kikker også :ler:

Jeg hadde forøvrig følt det samme som trådstarter, hunden skal ikke kikke på mens vi har oss :ler::nei:

Endret av vidvandre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi.. ble ikke noe ryddig på meg heller, men fikk såvidt gjort litt jobb da, det må sies bedre en ingenting. :)

så får vi se hva morgendagen bringer, dansing og vaske klær er booket inn allerede, og resten av jobb-jobbinga... håper jeg finner litt motivasjon til å rydde litt også, hadde vært kjekt. :jepp:

en super søndag ønskes deg og. :klemmer:

Om ikke så kan det alltids tas neste uke ;)

Jeg synes det høres ut som du har en bra agenda i morra allerede, så la ikke min rydde-iver gi deg dårlig samvittighet i alle fall :ler: Flinke aline ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke så kan det alltids tas neste uke ;)

Jeg synes det høres ut som du har en bra agenda i morra allerede, så la ikke min rydde-iver gi deg dårlig samvittighet i alle fall :ler: Flinke aline ;)

ja, sånn til søndag å være, så synes jeg egentlig agendaen er ganske aktiv... hehe... fokus på det som allerede er planlagt, også ta det fra der. Neste uke ja... hmmmm.. neste uke er ganske hektisk egentlig... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, sånn til søndag å være, så synes jeg egentlig agendaen er ganske aktiv... hehe... fokus på det som allerede er planlagt, også ta det fra der. Neste uke ja... hmmmm.. neste uke er ganske hektisk egentlig... :fnise:

Du trenger hushjelp så aktiv som du er :ler:

Neida, men det trenger vel ikke være strøkent alltid, vel?

Annerledes med meg, blir snart erklært som forurenset sone og Miljøtilsynet kommer på døra :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger hushjelp så aktiv som du er :ler:

Neida, men det trenger vel ikke være strøkent alltid, vel?

Annerledes med meg, blir snart erklært som forurenset sone og Miljøtilsynet kommer på døra :gjeiper:

åh jaaaa, hushjelp hadde vært veldig kjekt!! i min stoooore ettroms, som tar sååå lang tid å gjøre reint... :fnise: Tenker på det til tider, at herremin da aline, det tar deg ikke lange tiden å gjøre det, kan du ikke bare GJØRE det? Også skjer det liksom ikkeno... :klø:

Men neida, jeg har ikke noe behov for strøkent, har overhode ikke støv på hjernen (eller kanskje det er AKKURAT det jeg har? hmm... støvet har sneket seg inn der om natta, og derfor er det så vant til støv at hjernen tror det er en helt naturlig greie?) :lete:

Sjekk denne handikatten, den var søt vel? Definitivt bra kattepersonlighet :ler:

nooooomin!! den var søt!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og god aften.

Koselig å se du er glad i pusier.

Har en kjempesøt selv - katt. Heter Kissa.

Har egentlig ingen agenda i morgen, men håper å komme meg over dørstokken for en lengre spasertur. Men det er noe kaldt her.

Ellers overser jeg alle støvdottene og skal lage meg en god middag i morgen. Hva med hjemlaget kjøttsuppe? Tror jeg satser på det.

Ha en god natt videre. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spammer, jeg svarte :ler:

Dear HaisseFex,

I feel compelled to inform you that your post about the King and Queen of Norway, Domid and Clomid Clomiphene, is regarded as an insult to the Royal House of Norway, and we have a death penalty for royal insults in Norway. Don't you guys ever do any research?

The Norwegian Royal Agency will track down any person doing this anywhere in the world, borders is no limitation. Trust me, they will go to any length to punish the perpetrators.

It's sad to see mere stupidity bring a person unwittingly into lifelong trouble and I think your post was meant well.

Please tell the mods to clear all traces of your posts before it's to late.

Regards,

A friend

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her var det folk jo :ler:

Støv på hjernen er i jaffal ikke noe problem her i huset aline, det tror jeg vi kan si. Men det er jo rent innimellom, da ;)

Lykke til med hjemmelaget kjøttsuppe, Faithy, det er godt det.

Ha en fin natt, appifany, aline og Faithy :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei, her var det folk jo :ler:

Støv på hjernen er i jaffal ikke noe problem her i huset aline, det tror jeg vi kan si. Men det er jo rent innimellom, da ;)

Lykke til med hjemmelaget kjøttsuppe, Faithy, det er godt det.

Ha en fin natt, appifany, aline og Faithy :goodbye:

God natt til deg og, vidvandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wohooo... jeg fikk ånden over meg og fikk unna jobb-jobbing i disse sene nattetider (kan hende jeg må ta en titt over det i morgen før jeg sender det fra meg... *fniser*)

deilig, da har jeg bare dans og klesvask som MÅ gjøres i morgen, kanskje jeg får ryddet litt også da, og kanskje malt litt? hvem vet.. malt hadde vært gøy! (skjønner du hvorfor jeg ikke får ryddet eller? alltid ett eller annet annet jeg har mer lyst til) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt til deg og, vidvandre :)

Takk, og god dag eller ettermiddag da ;)

wohooo... jeg fikk ånden over meg og fikk unna jobb-jobbing i disse sene nattetider (kan hende jeg må ta en titt over det i morgen før jeg sender det fra meg... *fniser*)

deilig, da har jeg bare dans og klesvask som MÅ gjøres i morgen, kanskje jeg får ryddet litt også da, og kanskje malt litt? hvem vet.. malt hadde vært gøy! (skjønner du hvorfor jeg ikke får ryddet eller? alltid ett eller annet annet jeg har mer lyst til) :fnise:

Send over litt inspirasjon 'a! :ler:

God morgen, eller dag, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...