Gå til innhold

Dyr på rommet mens man har sex..

Gjest Taxidriver

Anbefalte innlegg

Gjest Taxidriver

Jeg var en gang i samme med en jente som hadde ei stor bikkje, og når vi hadde sex tuslet denne bikkja rundt i leiligheten og såg på.

Jeg følte det var ganske ekkelt, og syntes at den stirra på oss mens vi holdt på. Ikke det at jeg hadde noe imot bikkja i utgangspunktet, men jeg syntes ikke det var min oppgave å jage den ut. Det virka på denne dama at hun ikke reagerte på dette, men jeg syntes det var vell corny.

En annen gang, men en annen jente, var katten hennes i stuen mens vi hadde sex, den bare lå der, men denne stirret på oss og malte..syntes det også var ganske corny.

Min påstand er at jenter syns det er greit at dyr ser på mens man har sex. Vil gjerne høre deres kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt greit at hunden tusler rundt når vi holder på under dyna. Hvis vi ikke er tildekket er det litt rart at hunden er der :ler: Du kan være inne på noe, for kjæresten min synes det er mer plagsomt enn meg, og jeg er jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jente 28_*

De hundene og kattene jeg har hatt har sett utrolig mye sex i årenes løp :fnise:

Som regel helt greit at de er der, men om de stirrer eller kommer for nærme blir det ekkelt og jeg sender dem bort. Jeg har funnet ut at om mannen ikke godtar dyra og tar det med humør må han ta beina på nakken temmelig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Kvinne_*

Jeg synes det er greit uten dyr til stede. Har en episode fra gamledager friskt i minne...

Eksen og jeg var nyforelsket og skulle til å gå i gang med runde nummer 2. Plutselig lukter det så inni hampen PROMP, og den pinlige stillheten som etterfulgte glemmer jeg aldri. Vi fikk oss riktignok en god latter da vi forstod det var bikkja. Allikevel... de kan være noen skikkelige sex-killere de dyra - så, nei takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*

Jeg synes det er greit uten dyr til stede. Har en episode fra gamledager friskt i minne...

Eksen og jeg var nyforelsket og skulle til å gå i gang med runde nummer 2. Plutselig lukter det så inni hampen PROMP, og den pinlige stillheten som etterfulgte glemmer jeg aldri. Vi fikk oss riktignok en god latter da vi forstod det var bikkja. Allikevel... de kan være noen skikkelige sex-killere de dyra - så, nei takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har sex er ærlig talt dyra det siste jeg tenker på. Dog kommer de for nærme (han ene mente at ingen andre kunne få kos om ikke han fikk)ble de dyttet bort og da holdt de seg unna.. De virket mer brydd enn nysgjerrige.. Syntes vel "mamma" var dum som skulle ødelegge søvnenen deres ved å ha sex i senga akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset får hunden holde seg borte fra oss når vi har sex. Som regel har vi sex på soverommet, hvor hunden ikke har adgang, eller i dusjen, men noen ganger tar vi oss en kjapp en i stua/på kjøkkenet og da sender jeg hunden i gangen om jeg husker på det før akten begynner, eller så får han bare bli hvor enn han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Renate_*
Jeg var en gang i samme med en jente som hadde ei stor bikkje, og når vi hadde sex tuslet denne bikkja rundt i leiligheten og såg på.

Jeg følte det var ganske ekkelt, og syntes at den stirra på oss mens vi holdt på. Ikke det at jeg hadde noe imot bikkja i utgangspunktet, men jeg syntes ikke det var min oppgave å jage den ut. Det virka på denne dama at hun ikke reagerte på dette, men jeg syntes det var vell corny.

En annen gang, men en annen jente, var katten hennes i stuen mens vi hadde sex, den bare lå der, men denne stirret på oss og malte..syntes det også var ganske corny.

Min påstand er at jenter syns det er greit at dyr ser på mens man har sex. Vil gjerne høre deres kommentarer.

Vi mennesker er jo dyr vi også, så det er jo egentlig ingen grunn til å bli brydd av at dyr ser på. Min gamle hannkatt har sett meg naken mange ganger, og også sett meg ha sex. Første gangene var det kanskje litt rart - han er jo en "gutt" liksom. Men nå bryr jeg meg ikke lenger.

Tror dyrene bare synes det er morsomt å se at matmødrene (evt. matfedrene) deres har seg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikkja vår sover ved siden av sengen hver natt, det har han gjort i 8 år. Han har nok fått med seg mye rart han, men han bryr seg ikke. Om det blir for mye bråk pleier han å rømme soverommet... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...