vidvandre Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #441 Del Skrevet 10. januar 2010 Joda, jeg liker Pink Floyd - av og til. Ha en strålende fin søndag. Hadde på i bakgrunnen i går mens jeg jobba, skjønner du. Blir kanskje litt mye for andre Ha en fin en du og. går bra her Vidvandre, litt trøtt og sliten etter å faktisk ha vært på byen i går!!! noe som skjer en gang hvert jubelår... haha.. og var innom Blace gogobar faktisk!!! en gjeng jenter... hvorav alle dansere, og noen var til og med poledansere.... truru vi kikka med haukeblikk og kritiserte eller? ... så godt å høre!! Har også vært der noen ganger, blir fort lang i øya da ja Må sitte på henda Du får slappe av med noe god dagen-derpå-mat i dag, da vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 10. januar 2010 #442 Del Skrevet 10. januar 2010 Kinky databaseeksport.... Tok litt tid før jeg skjønte hva du mente der. Kan du skjønne??!?!?!?! Aline - hvorfor i all verden var dere der da? På jakt etter nye mooves eller ? Og hvis ja - lærte dere noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. januar 2010 #443 Del Skrevet 10. januar 2010 Har også vært der noen ganger, blir fort lang i øya da ja Må sitte på henda Du får slappe av med noe god dagen-derpå-mat i dag, da vettu. vel, var ikke så veldig imponerte vi da... så vi satt å kritiserte litt, før vi gikk ett sted for å danse litt selv.. (riktignok med alle klærne på og ingen polestang, men dog) slapper godt av idag, men drikker ikke alkohol, så dagen derpå slipper jeg heldigvis. Aline - hvorfor i all verden var dere der da? På jakt etter nye mooves eller ? Og hvis ja - lærte dere noe? vel, vi var ute en gjeng dansere, og tre av dem driver med poledans (bare som trening da, ikke ute) og har besøk av en internasjonal instruktør fra singapore som jeg kjenner fra før, fra salsaen. Etter maten fant noen kloke hoder (selvsagt av de poledansende) ut at vi skulle dra på Blace.... og det var fryktelig lite interessante mooves der altså, egentlig ganske så kjedelig om man var interessert i selve dansen.. (men ser selvsagt at gutta jo fikk sitt dekket, da klærne jo ble like mye av selv om dansen ikke var noen stor prestasjon.) Jeg kjeda livskiten av meg og satt bare og savnet å dra å danse selv, så det gjorde vi etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. januar 2010 #444 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg tror du tuller litt med meg jeg, Mia Originaloppdraget var jo å finne ut om kakene var ekte? Joda forsåvidt var det vel det. Du kan få et annet oppdrag i stedet.. Men såvidt jeg har skjønt så liker du ikke å vandre, så du sier vel kanskje nei takk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #445 Del Skrevet 10. januar 2010 Kinky databaseeksport.... Tok litt tid før jeg skjønte hva du mente der. Kan du skjønne??!?!?!?! Aline - hvorfor i all verden var dere der da? På jakt etter nye mooves eller ? Og hvis ja - lærte dere noe? Den vakke mye kinky, det kan jeg si altså Her går alt etter planene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #446 Del Skrevet 10. januar 2010 vel, var ikke så veldig imponerte vi da... så vi satt å kritiserte litt, før vi gikk ett sted for å danse litt selv.. (riktignok med alle klærne på og ingen polestang, men dog) slapper godt av idag, men drikker ikke alkohol, så dagen derpå slipper jeg heldigvis. vel, vi var ute en gjeng dansere, og tre av dem driver med poledans (bare som trening da, ikke ute) og har besøk av en internasjonal instruktør fra singapore som jeg kjenner fra før, fra salsaen. Etter maten fant noen kloke hoder (selvsagt av de poledansende) ut at vi skulle dra på Blace.... og det var fryktelig lite interessante mooves der altså, egentlig ganske så kjedelig om man var interessert i selve dansen.. (men ser selvsagt at gutta jo fikk sitt dekket, da klærne jo ble like mye av selv om dansen ikke var noen stor prestasjon.) Jeg kjeda livskiten av meg og satt bare og savnet å dra å danse selv, så det gjorde vi etterhvert. Så sprek du er Aline! Jeg er enig i at strippeklubb ikke er verdens navle hva angår stil, og fort blir ensformig. Tror ikke det er dansestudier som trekker publikum, nei. Fikk du dansa fra deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #447 Del Skrevet 10. januar 2010 Joda forsåvidt var det vel det. Du kan få et annet oppdrag i stedet.. Men såvidt jeg har skjønt så liker du ikke å vandre, så du sier vel kanskje nei takk? Jeg kan vandre, kjøre eller busse, men formålet må være et formål Hva nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 10. januar 2010 #448 Del Skrevet 10. januar 2010 ....er du klar over hvor vanskelig du er å stalke når du spretter sånn fra tråd til tråd??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #449 Del Skrevet 10. januar 2010 Skal vandre videre i seng. Kan sistemann som slumper innom slokke lyset og sjekke at kaffetrakteren er av? *gjesp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #450 Del Skrevet 10. januar 2010 ....er du klar over hvor vanskelig du er å stalke når du spretter sånn fra tråd til tråd??? God natt, Sissan. Hopper rundt uten å egentlig lese, er for trøtt. Litt lei av debatten, mye autrerte og personfokuserte greier Leste den PMen, takk for at du gidder å 'høre' på, trenger ikke prosessere alt altså. Det er kanskje litt mye sånn selv på en dag man har greit med tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #451 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg skrev autrerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #452 Del Skrevet 10. januar 2010 Fikk ikke sove før jeg fant ut om dette på noen måte kunne være en fornorsket skrivemåte. Det var det ikke, det skrives outrerte. Hvor er Sylfest når du trengern? Nå må jeg finne en annen grunn til å ikke få sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #453 Del Skrevet 10. januar 2010 Whaaaat? Whaat? OK, ok, ok. *bææh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. januar 2010 #454 Del Skrevet 11. januar 2010 *fniser* du er søt da, håper du fikk sove etterhvert. Så sprek du er Aline! Jeg er enig i at strippeklubb ikke er verdens navle hva angår stil, og fort blir ensformig. Tror ikke det er dansestudier som trekker publikum, nei. Fikk du dansa fra deg da? Veldig sprek!! *stråler som en hane* fikk danset, men danset fra meg skjer nok ikke med det første, skal danse mer idag, og DET gleder jeg meg til!! ....er du klar over hvor vanskelig du er å stalke når du spretter sånn fra tråd til tråd??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #455 Del Skrevet 11. januar 2010 *fniser* du er søt da, håper du fikk sove etterhvert. Veldig sprek!! *stråler som en hane* fikk danset, men danset fra meg skjer nok ikke med det første, skal danse mer idag, og DET gleder jeg meg til!! God morgen, Aline og dagbok Sprek, det tror jeg på! Ha en fin dansedag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 11. januar 2010 #456 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg skrev autrerte Hvis du i tillegg legger trykket på første stavelse, AUtrerte, blir det skikkelig kult... Forøvrig ikke helt overbevist om at jeg liker utsagnet ditt om det - jeg vet nemlig hvilken tråd du var på rett før du skrev det,og jeg syns IKKE den er outrert. Såhhhhhhhhh!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #457 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvis du i tillegg legger trykket på første stavelse, AUtrerte, blir det skikkelig kult... Forøvrig ikke helt overbevist om at jeg liker utsagnet ditt om det - jeg vet nemlig hvilken tråd du var på rett før du skrev det,og jeg syns IKKE den er outrert. Såhhhhhhhhh!!!! Nå begynner stalkinga å ta nye former her Jeg tenkte på toalettsetetråden, men er åpen for forslag til outrasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #458 Del Skrevet 11. januar 2010 Tror snart jeg trenger en analog dag, kjære dagbok Nå svarer to av sitene fra den nye serveren. Skal flytte resten når de er stabile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 11. januar 2010 #459 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvis du var innom toalettsetetråden i mellom der, var du kjappere enn lynet. Det er gode stalkerverktøy på KG for tiden, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #460 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvis du var innom toalettsetetråden i mellom der, var du kjappere enn lynet. Det er gode stalkerverktøy på KG for tiden, hehe Jeg blar gjennom kg på sekunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå