Amarone Skrevet 25. desember 2009 #21 Skrevet 25. desember 2009 Du har åpenbart oppholdt deg lite i storbyene, TS? Jeg vil anbefale deg en tur på tbanen i Oslo, så skal du nok få se gulrotfarvet hud, for små klær slik at magen tyter og bleket hår. Pent? Neeei, det vil jeg jo ikke si, men folk må få kle seg som de vil. Uansett om de bor i Hamar, Bø, Tromsø, Oslo eller Kongsberg. Og husk - disse damene er alltid med menn som ser tilsvarende ut. Jeg synes det er hyggelig at de finner hverandre...
Skyld Skrevet 26. desember 2009 #22 Skrevet 26. desember 2009 Jeg syntes jeg ser slike kvinnfolk over alt jeg jeg finner de overhode ikke pene.
Skyld Skrevet 26. desember 2009 #23 Skrevet 26. desember 2009 Og husk - disse damene er alltid med menn som ser tilsvarende ut. Jeg synes det er hyggelig at de finner hverandre... Make søker make ja nå finner jeg ikke denne stereotypiske karen(e) til disse kvinnfolkene særlig tiltrekkende heller, så heldigvis ikke et stort tap.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #24 Skrevet 26. desember 2009 Phew, jeg trodde jeg var den eneste som reagerte på disse harrydamene. :D Men heldigvis er det flere. De verste er de med LV-veske, som man uansett tenker er fake, basert på resten av stilen. Hvem gidder å bruke 10 000 kr på en veske som kun er logoflash, når man kan få noe skiikkelig stilig til samme prisen? Hehe, er alltid gøy å se litt nærmere på disse damene, og så tror de sikkert at jeg glor fordi de er åh så stilige. Mennene ofte av samme typen, mange ganger er det sånne bolemenn som har brukt masse tid i solarium, kort hår og en aggressiv attitude. "Ingen kødder med meg!". De har ofte romslige utvaskede jeans med store lommer bak på ræven, og bukseendene er gjerne ganske slitt fordi buksen er for lang. Uff, og så bruker de masse parfyme, de har gjerne en "kul" bil. Damene foretrekker å se søppel på tv, og kjøper DetNye. :gjeiper: OOOG! Noe annet som er veldig, veldig viktig for denne gruppen! Det er alkohol! Masse alkohol, billig alkohol! Og ikke minst noe annet som er veldig, veldig, VELDIG viktig! Det er å skryte over hva de gjorde i fylla.
Ethereal Skrevet 29. desember 2009 #25 Skrevet 29. desember 2009 Syns det var å ta i litt å si at Bø er en bygd. De har jo Sommarland i Bø. Eh-hehe. PS, sånne jenter finnes over alt i det ganske land. Bra for deg at du er fit da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå