Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Hva håper dere skal skje i 2010, jeg tenker ikke nødvendigvis på hva dere forventer, men hva dere håper på selv om det ikke er sikkert det blir oppylt. Har dere noen ønsker?
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Jeg håper jeg: Kjøper ny leilighet Går opp i lønn Får meg kjæreste
Pjukset Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Mine ønsker for 2010: Bli frisk! Kjøpe hus ved sjøen Ny bil Reise til steder jeg aldri har vært Starte utdannelse Kose meg med venner og familie
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #6 Skrevet 20. desember 2009 Jeg håpen zombie-apocalypsen starter. Best å få den overstått mens jeg ennå er ung, og i stand til å kjempe for å overleve.
Gjest Purple Haze Skrevet 20. desember 2009 #7 Skrevet 20. desember 2009 Jeg håper at jeg kommer til å trives og finne meg til rette i ny by, med ny jobb, ny samboer og bonusfamilie. At jeg får være frisk, og får anledning til å være mye sammen med de jeg er mest glad i, nemlig barna mine og kjæresten min. Også håper jeg at jeg får solgt leiligheten min til en bruktbar pris, og kan få litt bedre økonomi i det nye året. Drømmer om å reise litt mer i året som kommer, og årene etter det også.
Gjest 2010 drøm Skrevet 20. desember 2009 #8 Skrevet 20. desember 2009 Har mange ønsker for 2010: Flytte fra byn til lande Kjøpe meg en hund til Få en stabil økonomi Få et liv å leve Brytte gamle forhold Kutte ut familijen min
Eplefe Skrevet 20. desember 2009 #9 Skrevet 20. desember 2009 Gjøre det bra på eksamener Bli fridd til Finne perfekte julegaver og bursdagsgaver til folk Vinne i lotto.
Bernardette Skrevet 20. desember 2009 #10 Skrevet 20. desember 2009 Jeg håper finanskrisa tar helt slutt. To og et halvt år er mer enn for mye.
Gjest Transemann 35 Skrevet 20. desember 2009 #11 Skrevet 20. desember 2009 Ønsker meg hormonkur så jeg kan få ekte bryster.
Gjest Gjest_lisa_* Skrevet 20. desember 2009 #12 Skrevet 20. desember 2009 jeg ønsker å bli glad igjen.
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 20. desember 2009 #13 Skrevet 20. desember 2009 For 2010 ønsker jeg: Bli frisk fra senebetennelse Finne kjæreste :rødme: Romsligere økonomi Vinne i lotto, ja takk! Huske å levere inn lottokupongene ja Slutte å røyke Bli mer sosial
Porselen Skrevet 20. desember 2009 #14 Skrevet 20. desember 2009 Jeg håper jeg får meg leilighet, og at det går bedre med de i familien og vennene mine.
Furstina Skrevet 20. desember 2009 #15 Skrevet 20. desember 2009 Jag hoppas på ett 2010 med * bra tid till familjen mellan jobb och förpliktelser * en härlig sommar i nya huset * att sonen kommer trivas bra på skolan och få många kompisar * god hälsa till både när familj och familj en bit bort * "dates" med maken på tu man hand * sociala besök från oss och hos oss
Anglofil Skrevet 21. desember 2009 #16 Skrevet 21. desember 2009 * At jeg vinner i Lotto. * Gjør det bra på eksamener. * Gjør det bra på jobb. * Ta opp igjen en del av mine hobbyprosjekter. * Reise og se mer av verden. Mvh Yvonne
babord Skrevet 21. desember 2009 #17 Skrevet 21. desember 2009 Jeg håper: * at jeg, venner og familie har god helse * at det går bra med studiene * at ikke den nye deltidsjobben blir for mye * at samboer trives når han skal begynne å studere til høsten, og ikke minst at det blir noe av * at ikke boliglånsrenten går opp aalt for mye * at det går bedre med bedriften jeg har vært med å starte når finanskrisen kommer seg * at jeg klarer å begynne å trene igjen * at jeg rekker og gidder å være mer sosial * at jeg blir forlovet! * at jeg får en pusekatt
Purple Basil Skrevet 21. desember 2009 #18 Skrevet 21. desember 2009 Jeg håper at jeg og familien får det bedre, og at vi blir lykkeligere mennesker. Jeg håper vi som familie kommer oss forbi alt det vonde som har vært i 2009. Jeg håper at jeg finner meg en snill fyr, som ikke er utro. Jeg håper at jeg får meg en spennende jobb. Jeg håper at jeg får reise mye i året som kommer. Jeg håper på at alle mine eksamener og bachelorgraden går bra og at jeg vil lykkes med det jeg skal gjøre etter skolen:)
Gjest Nanette Skrevet 21. desember 2009 #19 Skrevet 21. desember 2009 At jeg vinner i lotto! En sunn, frisk og glad baby. Å kunne bake mer, gjøre mer hobbyting og komme oss ut og oppleve naturen mer.
Gjest dalieo Skrevet 21. desember 2009 #20 Skrevet 21. desember 2009 - At jeg får A på eksamenene mine - At jeg får reist litt, og besøkt gode venner - At jeg finner en kjæreste, kanskje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå