Gjest Solsikken- Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Er det noen som har kjennskap til denne sykdommen? Mitt kjære barn på ett år har fått det, og jeg synes det er vanskelig å finne nok info.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Dette er en sjelden sykdom, så å be folk på KG om råd er en dårlig ide. Du bør snakk med lege/sykehus som behandler barnet ditt. Evt kan du sjekke www.nhi.no
Gjest ts Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 Dette er en sjelden sykdom, så å be folk på KG om råd er en dårlig ide. Du bør snakk med lege/sykehus som behandler barnet ditt. Evt kan du sjekke www.nhi.no Jeg vet det er sjeldent, og jeg har selvfølgelig vært i kontakt med lege og sykehus! Men jeg syns det hadde vært interessant om det var noen andre her som hadde barn med en slik sykdom som jeg kunne høre litt med. Jeg ber overhode ikke om råd fra noen her, og tar det i såfall ikke til meg. Men erfaringer er da ganske så uskyldig å skulle be om?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå