Gå til innhold

Kawasakis syndrom


Fremhevede innlegg

Gjest Solsikken-
Skrevet

Er det noen som har kjennskap til denne sykdommen?

Mitt kjære barn på ett år har fått det, og jeg synes det er vanskelig å finne nok info.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en sjelden sykdom, så å be folk på KG om råd er en dårlig ide. Du bør snakk med lege/sykehus som behandler barnet ditt. Evt kan du sjekke www.nhi.no

Skrevet
Dette er en sjelden sykdom, så å be folk på KG om råd er en dårlig ide. Du bør snakk med lege/sykehus som behandler barnet ditt. Evt kan du sjekke www.nhi.no

Jeg vet det er sjeldent, og jeg har selvfølgelig vært i kontakt med lege og sykehus! Men jeg syns det hadde vært interessant om det var noen andre her som hadde barn med en slik sykdom som jeg kunne høre litt med.

Jeg ber overhode ikke om råd fra noen her, og tar det i såfall ikke til meg. Men erfaringer er da ganske så uskyldig å skulle be om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...