Gjest Nidaba Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Hei, jeg har akkurat fått Pearly og har sittet og tuklet litt (ikke tatt noen temp. måling enda). Jeg er på dag 13 i syklusen min, og lurer på om jeg kan legge inn forrige mens-startdag? Jeg får ikke til å registrere "M" på en tidligere dato. Nå ser det ut til at "M" er registrert på i dag, og at dette da tas for å være første syklusdag, så jeg er redd for at Pearly'en skal trenge mye lenger tid enn den ellers hadde trengt på å 'komme i rutë'... Hjelp? Flott om jeg kan få en liten "step by step"-forklaring, om noen vet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå