Gjest Gjest_silje_* Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Jeg trenger litt hjelp fra dere til å komme fram til hva det er som feiler meg. jeg har ikke vært så veldig aktiv med skolen dette høstsemesteret, så når eksamensperioden begynte å nærme seg ble det endel stress. Dagene før den første eksamenen ble jeg veldig urolig inne i kroppen,fikk ikke til å sove eller slappe av. Da den første eksamensdagen kom var jeg ikke i stand til å å ta den fordi jeg følte meg for dårlig. Det ble så jeg dro hjem til foreldrene mine. Jeg ble såppas dårlig at jeg måtte ha akutt-time hos legen for å få noe beroligende,dro til et privat legesenter. Det føltes ut som en demon som overtok kroppen min og styrte meg på en negativ måte. Fikk skjelvinger og klarte ikke å puste ordentlig. Jeg var i total ubalanse. Har hørt om panikkangst, men at det kun varer i noen minutter. Hos legen fikk jeg en liten resept på sobril. Tok ei stund før den fungerte, men sovnet tilslutt. Jeg hadde behov for å fortsette medisineringen to dager til det omsider ble bedre. Fikk senere et nytt "anfall" da jeg var på vei til min 4 eksamen. Jeg ble nødt til å gå av bussen å dra rett hjem. Det er nå over ei uke siden det skjedde og jeg føler meg fortsatt litt i ubalanse, deprimert på en måte, kjennes ut som det er noe som har hengt seg opp inni kroppen. Er en utrolig ekkel følelse. Er det noen som har anelse over hva dette kan være? eksamensangst, utbrenthet? kan også nevne at jeg har tenkt mye det siste året, deriblant endel negative tanker som kanskje har påvirket meg i hverdagen mer enn hva jeg har vært klar over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå