Gjest Gjest_Elle_* Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Jeg har hatt herpes simplex 1 på leppene fra jeg var ca.2 år gammel. Har utbrudd ca. 1 gang i året nå, og gjerne bare en liten blemme. Jeg har hatt fast partner i over 4år, som jeg uheldigvis har smittet. Nå tror jeg jeg har fått herpes i underlivet. Jeg har et lite område som er hvitt og rødlig rundt og det svir. Det virker usannsynlig at jeg har smittet meg selv, er alltid veldig påpasselig med håndhygiene ved utbrudd, og bruker et annet håndkle til ansiktet for å unngå smitte. Samboeren min har hatt utbrudd to ganger, og passer også godt på, og vi har ikke oralsex i den perioden. Det kan vell ikke være herpes 2? Det virker også for mildt til å være et førstegangsutbrudd, det svir, men ikke mye. Hvordan har dette skjedd? Man skal jo også ha opparbeidet seg et større forsvar mot herpes i underlivet? Er irritert nå..
Gjest Gjest_Elle_* Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Glemte å spør om noen vet om dette kan være noe annet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå