Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 hei, jeg går på vg1 Service og Samferdsel. jeg har ikke fått 1 termin karakterer siden jeg ikke er i halvåret enda, men jeg ligger på 3 i snitt. men det jeg vil snakke om er at jeg har fått store depresjoner grunnet skolen. altså jeg føler at jeg er dårligere enn alle andre (selv om jeg får litt bedre karakterer en noen i klassen) og jeg føler at jeg ikke kommer til å få noe jobb, kommer til å stryke i et eller flere fag og all stipendet blir til lån og at fremtiden min kommer til å gå til Hell. jeg tenker sånn at jeg ikke kommer til å få meg bedre jobb en bak kassa på en matbutikk eller jobb i en kantine. jeg blir så nervøs av å tenke på det at jeg begynner å skjelve noen ganger og dropper å spise et måltid fordi jeg rett og slett ikke orker. og det jeg synes er rart er at de beste i klassen sier alltid når de har fått tilbake prøver eller innleveringer med et godt resultat at "jeg øvde ikke engang jo, så lett" mens jeg jobber hardt men likevel får dårligere. skjønner meg ikke på det. jeg lurer på hva jeg kan gjøre? jeg håper bare ikke de depresjonene blir enda verre. Hjertelig takk for svar.
oslotur Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 hei, jeg går på vg1 Service og Samferdsel. jeg har ikke fått 1 termin karakterer siden jeg ikke er i halvåret enda, men jeg ligger på 3 i snitt. men det jeg vil snakke om er at jeg har fått store depresjoner grunnet skolen. altså jeg føler at jeg er dårligere enn alle andre (selv om jeg får litt bedre karakterer en noen i klassen) og jeg føler at jeg ikke kommer til å få noe jobb, kommer til å stryke i et eller flere fag og all stipendet blir til lån og at fremtiden min kommer til å gå til Hell. jeg tenker sånn at jeg ikke kommer til å få meg bedre jobb en bak kassa på en matbutikk eller jobb i en kantine. jeg blir så nervøs av å tenke på det at jeg begynner å skjelve noen ganger og dropper å spise et måltid fordi jeg rett og slett ikke orker. og det jeg synes er rart er at de beste i klassen sier alltid når de har fått tilbake prøver eller innleveringer med et godt resultat at "jeg øvde ikke engang jo, så lett" mens jeg jobber hardt men likevel får dårligere. skjønner meg ikke på det. jeg lurer på hva jeg kan gjøre? jeg håper bare ikke de depresjonene blir enda verre. Hjertelig takk for svar. Edit. jeg trur jeg kommer til å stryke dette året i matte i tilleg. og jeg har tenkt til å bli helsefagsarbeider, men da må jeg gå på universitet og det virker som en fjern drøm for meg, bare de beste klarer det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå