Gjest Gjest_xxx_* Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Hei. Har de siste 3 dagene fått økt utflod og kløe i underlivet. Soppinfeksjon, tenker du nok. Men: det klør ikke inni vagina. Bare på utsiden. Og utfloden lukter ikke eller har en merkelig farge. I tillegg svir det litt etter vannlating, men hvis det er blærekararr for eksempel, så fører vel ikke det til kløe og økt utflod? Finner uansett ikke noe svar på Google, og nå er jo helga her så det er ikke så greit å bare stikke til legen. Regner med at legevakten har litt viktigere ting å gjøre... Har noen noen ide om hva dette kan være? Jeg har nylig fått ny sexpartner, hvis dette er relevant på noen måte. Problemene oppstod etter forrige gang vi hadde sex.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Hei. Har de siste 3 dagene fått økt utflod og kløe i underlivet. Soppinfeksjon, tenker du nok. Men: det klør ikke inni vagina. Bare på utsiden. Og utfloden lukter ikke eller har en merkelig farge. I tillegg svir det litt etter vannlating, men hvis det er blærekararr for eksempel, så fører vel ikke det til kløe og økt utflod? Finner uansett ikke noe svar på Google, og nå er jo helga her så det er ikke så greit å bare stikke til legen. Regner med at legevakten har litt viktigere ting å gjøre... Har noen noen ide om hva dette kan være? Jeg har nylig fått ny sexpartner, hvis dette er relevant på noen måte. Problemene oppstod etter forrige gang vi hadde sex. Er nok sopp ja. Fikk det med ny partner selv. Klødde bare utenpå hos meg også. Bare dra på apotek du, så ordner det seg.
Gjest wahaj Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Er nok sopp, ja. Man trenger ikke å få lukt, og det pleier ikke å klø inni.
Riskrem Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Jeg har hatt hundre soppinfeksjoner. Jeg får aldri "cottage cheese utflod" eller utpreget vond lukt. Det svir som et helvete når jeg tisser, og det er rødt inni og utenpå og særlig rundt skjeden. Hele området blir oppsvulmet og betent. Selv om man ikke har alle de klassiske symptomene, kan man ha noen av dem. Så det er nok en soppinfeksjon du har fått. Når du behandler deg med Canesten eller Pevaryl er det viktig å smøre godt med krem nedentil, ikke bare bruke stikkpillene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå