Anaconda Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Heisann! Det er sikkert flere tråder om dette, men jeg lyktes ikke med å finne noen. Jeg er utrolig kvalm om dagen. Det er sikkert et virus eller noe. Jeg går ikke på p-piller og er akkurat ferdig med en vanlig og kraftig menstruasjon slik jeg pleier. Det jeg lurer på.. Er det noen som har hatt normal menstruasjon under graviditet? Jeg har ingen andre typiske symptomer som for eksempel ømme bryster. Er bare vanvittig kvalm og har vært det i noen dager..
NenaT Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Heisann! Det er sikkert flere tråder om dette, men jeg lyktes ikke med å finne noen. Jeg er utrolig kvalm om dagen. Det er sikkert et virus eller noe. Jeg går ikke på p-piller og er akkurat ferdig med en vanlig og kraftig menstruasjon slik jeg pleier. Det jeg lurer på.. Er det noen som har hatt normal menstruasjon under graviditet? Jeg har ingen andre typiske symptomer som for eksempel ømme bryster. Er bare vanvittig kvalm og har vært det i noen dager.. Nå er ikke jeg noen ekspert på svangerskap, dette er mitt første, men jeg er ganske sikker på at du ikke kan være gravid hvis du har hatt menstruasjon nå nylig. Kvalme kan forårsakes av så mange ting, så det er mest sannsynligvis en annen grunn til at du er kvalm. Hvis du ikke får mensen igjen neste måned så er det jo en ide å ta en graviditetstest, da.
Gjest Cho Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Jeg er heller ingen ekspert, men en venninne av meg hadde menstruasjon helt frem til 6. mnd, så det kan skje.
KinderMaxi Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Det er fult mulig å være gravid selv om man har menstruasjon, så du burde kanskje ta en test for å utelukke en evt. graviditet. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Jeg er heller ingen ekspert, men en venninne av meg hadde menstruasjon helt frem til 6. mnd, så det kan skje. Samme med min venninne. Hun fikk mildt sagt sjokk, kan du si. Og var jo selvsagt livredd for at hun hadde mistet hver gang hun fikk mensen. Men det gikk over. I følge legen hennes var det ikke ofte, men det kunne skje.
Anaconda Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2009 Veldig takknemlig for svar Men disse venninne deres... ...vet dere om de hadde ordentlig mens, altså som vanlig? Jeg vet at småblødninger er vanlig...Jeg hadde nøyaktig som jeg pleier, med relativt sterke menssmerter. Jeg bør kanskje ta en test. Den kvalmen tar hvertfall knekken på meg! 1
Gjest Cho Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Venninnen min ante ikke at hun var gravid før mensen uteble, så jeg vil tro at den var som normalt ja.
Britt Banditt Skrevet 18. desember 2009 #8 Skrevet 18. desember 2009 Venninnen min ante ikke at hun var gravid før mensen uteble, så jeg vil tro at den var som normalt ja. Hadde hun ikke fått en del mage i 6 måned da? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #9 Skrevet 18. desember 2009 Samme med min venninne. Hun fikk mildt sagt sjokk, kan du si. Og var jo selvsagt livredd for at hun hadde mistet hver gang hun fikk mensen. Men det gikk over. I følge legen hennes var det ikke ofte, men det kunne skje. Jeg skrev dette innlegget. Venninna mi følte seg elendig i mange uker, gikk til legen for en blodprøve. Den viste at hun var gravid, da var hun 11 uker på vei. Så hun ventet ikke til hun hadde sluttet å få mensen, dum var hun ikke Hun sluttet å få den i 5 måned, og hadde jo da stor og fin gravidmage
Draum Skrevet 18. desember 2009 #10 Skrevet 18. desember 2009 Det går ikke an å ha mensen mens man er gravid, da mensen er det som skjer når slimhinnen egget skal feste seg i løsner og kommer ut. Man kan ha menstruasjonsliknende blødninger, men det er ekstremt lite sannsynlig at disse kommer på samme tid og i samme mengde som din vanlige menstruasjon.
Gjest Cho Skrevet 18. desember 2009 #11 Skrevet 18. desember 2009 Hadde hun ikke fått en del mage i 6 måned da? :klø: Nei faktisk ikke, men hun er veldig høy og kraftig, så det kan jo godt være det hadde synes bedre hvis hun hadde vært mindre. Hun fornektet nok også det faktum at hun kunne være gravid, spesielt siden hun fikk mensen som normalt, og avskrev den bittelille bulen på magen som en bilring. Alt i alt var magen hennes veldig liten gjennom hele graviditeten.
addict Skrevet 18. desember 2009 #12 Skrevet 18. desember 2009 Hadde en venninne som ikke merket graviditeten før hun var 7 mnd på veg. Hadde mensen som vanlig, gikk på pillen og alt var som normalt. Ingen symptomer. Dette var rundt juletider så at magen var litt større trodde hun var pga all julematen og at hun var oppblåst, også trente hun masse i tillegg, så kroppen var i en forandringsfase og babyen lå innover så magen kom vedlig sent. Har man ingen symptomer, har mensen som vanlig og har gått på pillen hele tiden så er det jo det siste man mistenker. Hun gikk ikke til legen før magen faktisk syntes. I dag har hun verdens vaaaakreste barn Konklusjon: hun hadde mensen som vanlig igjennom hele svangerskapet 1
Gjesten Skrevet 18. desember 2009 #13 Skrevet 18. desember 2009 Det er ikke vanlig, men absolutt mulig. Du burde nok teste deg.
Gjest Bianca26 Skrevet 18. desember 2009 #15 Skrevet 18. desember 2009 Hadde en venninne som ikke merket graviditeten før hun var 7 mnd på veg. Hadde mensen som vanlig, gikk på pillen og alt var som normalt. Ingen symptomer. Dette var rundt juletider så at magen var litt større trodde hun var pga all julematen og at hun var oppblåst, også trente hun masse i tillegg, så kroppen var i en forandringsfase og babyen lå innover så magen kom vedlig sent. Har man ingen symptomer, har mensen som vanlig og har gått på pillen hele tiden så er det jo det siste man mistenker. Hun gikk ikke til legen før magen faktisk syntes. I dag har hun verdens vaaaakreste barn Konklusjon: hun hadde mensen som vanlig igjennom hele svangerskapet Å seriøst>? Så mensen er ingen garanti for at man ikke er gravid+ YIKES
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #16 Skrevet 18. desember 2009 Hadde en venninne som ikke merket graviditeten før hun var 7 mnd på veg. Hadde mensen som vanlig, gikk på pillen og alt var som normalt. Ingen symptomer. Dette var rundt juletider så at magen var litt større trodde hun var pga all julematen og at hun var oppblåst, også trente hun masse i tillegg, så kroppen var i en forandringsfase og babyen lå innover så magen kom vedlig sent. Har man ingen symptomer, har mensen som vanlig og har gått på pillen hele tiden så er det jo det siste man mistenker. Hun gikk ikke til legen før magen faktisk syntes. I dag har hun verdens vaaaakreste barn Konklusjon: hun hadde mensen som vanlig igjennom hele svangerskapet ¨Så egentlig varte "bare" svangerskapet i 2 mnd da, på en måte. "hey, du er gravid, i SYVENDE MÅNED, du er mamma om TO måneder!" liksom Må være litt deilig egentlig, jeg har et langt og tungt svangerskap, føles som jeg har gått gravid i 1 år minst.
addict Skrevet 18. desember 2009 #17 Skrevet 18. desember 2009 Hehe ja hun hadde bare 2 mnd å forberede seg på det har gått kjempebra og både hun og barnet er flotte, nydelige mennesker :rødme: må bare legge til hvor utrolig jeg ser opp til henne for å ha taklet alt så bra kan jo ikke være lett å være ung og få sleng i trynet at man skal føde om 2 mnd :o Litt feil å si at hun hadde MENSEN som vanlig da, hun hadde blødninger som vanlig. Men dette er jo utroooolig uvanlig da.
Gjest Bianca26 Skrevet 18. desember 2009 #18 Skrevet 18. desember 2009 Hehe ja hun hadde bare 2 mnd å forberede seg på det har gått kjempebra og både hun og barnet er flotte, nydelige mennesker :rødme: må bare legge til hvor utrolig jeg ser opp til henne for å ha taklet alt så bra kan jo ikke være lett å være ung og få sleng i trynet at man skal føde om 2 mnd :o Litt feil å si at hun hadde MENSEN som vanlig da, hun hadde blødninger som vanlig. Men dette er jo utroooolig uvanlig da. Men om hun hadde bare to mnd igjen, hadde hun ikke stor mage? eller var hun en av de som det nesten ikke vises på at er gravid? Hørt at det også er mulig
addict Skrevet 18. desember 2009 #19 Skrevet 18. desember 2009 Hun fikk bare helt plutselig mage på slutten, var slik hun fikk "mistanke". Hadde fin gravidmage de siste to mnd
Gjest Bianca26 Skrevet 18. desember 2009 #20 Skrevet 18. desember 2009 Hun fikk bare helt plutselig mage på slutten, var slik hun fikk "mistanke". Hadde fin gravidmage de siste to mnd Oj så hun var helt flat, og i 7 måned så bare poppa den ut? Jøss. hvor gjemte den babyen seg før det hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå