Maxi Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 For ca 2 uker siden utsatte jeg mensen med p piller, jeg hoppet over sukkerpillene. Men på mandag og tirsdag denne uken glemte jeg å ta pillene, og når jeg var på do isted så kom det bittelitt blod. Det passer så utrolig dårlig å få mensen nå... om jeg fortsetter å ta pillene som vanlig, er det mulig at det stopper opp? Eller er det noe annet jeg kan gjøre for å få stoppet den?
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 For ca 2 uker siden utsatte jeg mensen med p piller, jeg hoppet over sukkerpillene. Men på mandag og tirsdag denne uken glemte jeg å ta pillene, og når jeg var på do isted så kom det bittelitt blod. Det passer så utrolig dårlig å få mensen nå... om jeg fortsetter å ta pillene som vanlig, er det mulig at det stopper opp? Eller er det noe annet jeg kan gjøre for å få stoppet den? Ta pillene som vanlig, så vil det stoppe Hender meg også.
Maxi Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2009 Ta pillene som vanlig, så vil det stoppe Hender meg også. Puh, håper virkelig det altså...
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Puh, håper virkelig det altså... Ja, det går bare bra Men vær nøye med tid også, prøv å ta til nøyaktig samme tid hver dag, så slipper du mer flekker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå