Gå til innhold

P piller og mensen


Fremhevede innlegg

Skrevet

For ca 2 uker siden utsatte jeg mensen med p piller, jeg hoppet over sukkerpillene. Men på mandag og tirsdag denne uken glemte jeg å ta pillene, og når jeg var på do isted så kom det bittelitt blod. Det passer så utrolig dårlig å få mensen nå... om jeg fortsetter å ta pillene som vanlig, er det mulig at det stopper opp?

Eller er det noe annet jeg kan gjøre for å få stoppet den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For ca 2 uker siden utsatte jeg mensen med p piller, jeg hoppet over sukkerpillene. Men på mandag og tirsdag denne uken glemte jeg å ta pillene, og når jeg var på do isted så kom det bittelitt blod. Det passer så utrolig dårlig å få mensen nå... om jeg fortsetter å ta pillene som vanlig, er det mulig at det stopper opp?

Eller er det noe annet jeg kan gjøre for å få stoppet den?

Ta pillene som vanlig, så vil det stoppe :) Hender meg også.

Skrevet
Ta pillene som vanlig, så vil det stoppe :) Hender meg også.

Puh, håper virkelig det altså... :)

Skrevet
Puh, håper virkelig det altså... :)

Ja, det går bare bra :)

Men vær nøye med tid også, prøv å ta til nøyaktig samme tid hver dag, så slipper du mer flekker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...