Gjest hals Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Jeg trenger en skikkelig kur som tar knekken på forkjølelse!! Det er kjempe vitig at jeg ikke blir mer syk.Mandlene er allerede hovne og litt tett i nesa.. Må være noen som kan hjelpe med dette??! Desperat her..
Gjest Gjest_Mubba_* Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Hvis du er voldsomt syk er det ikke noe som hjelper bedre enn å komme seg til legen å få antibiotika/penceline...Sånn er det bare, men da jeg hadde influensa i sommer testa jeg kjerringrådet mot sår hals: Te/m melk og honning. Funker som bare det, mot hoste og =) Ellers er det mange meninger om Cvitamin sjokk, altså ta alt fra 1-10g Cvitamin. Her i hus har vi hatt god effekt av å ta Cvitaminer under sykdom. Blir det riktig så ille, i natt eller utenom legekontorets åpningstid må du nesten ringe legevakta! En shot whiskey eller jæger meister skal visstnok hjelpe... God bedring=)
Betina Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Jeg drikker alltid masse fenikel te når jeg blir forkjølet. Føler det åpner opp tette kanaler:) Også propper jeg i meg c-vitaminer og spiser hvitløksfedd. Hvitløken smaker helt forferdelig, så jeg har alltid druer som jeg spiser rett etterpå for å få vekk den sterke smaken. Du stinker jo etter å ha spist rå hvitløk, men jeg syns det hjelper. God bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå