Gå til innhold

HJELP!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger en skikkelig kur som tar knekken på forkjølelse!! Det er kjempe vitig at jeg ikke blir mer syk.Mandlene er allerede hovne og litt tett i nesa..

Må være noen som kan hjelpe med dette??!

Desperat her..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mubba_*
Skrevet

Hvis du er voldsomt syk er det ikke noe som hjelper bedre enn å komme seg til legen å få antibiotika/penceline...Sånn er det bare, men da jeg hadde influensa i sommer testa jeg kjerringrådet mot sår hals: Te/m melk og honning. Funker som bare det, mot hoste og =)

Ellers er det mange meninger om Cvitamin sjokk, altså ta alt fra 1-10g Cvitamin. Her i hus har vi hatt god effekt av å ta Cvitaminer under sykdom.

Blir det riktig så ille, i natt eller utenom legekontorets åpningstid må du nesten ringe legevakta!

En shot whiskey eller jæger meister skal visstnok hjelpe...:P

God bedring=)

Skrevet

Jeg drikker alltid masse fenikel te når jeg blir forkjølet. Føler det åpner opp tette kanaler:)

Også propper jeg i meg c-vitaminer og spiser hvitløksfedd. Hvitløken smaker helt forferdelig, så jeg har alltid druer som jeg spiser rett etterpå for å få vekk den sterke smaken. Du stinker jo etter å ha spist rå hvitløk, men jeg syns det hjelper.

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...