AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #661 Del Skrevet 2. april 2024 Akkurat i dag, nå? Knulle dama mi med en stor penis sleeve. Jeg er greit utrustet, men vet hun har hatt store, og det var trasigt, for hun er lita og ikke veldig dyp... Bare lyst å knulle henne med den største hun har hatt. Feit stor cock sleeve. Først bare forspiel som vanlig, kos, og vanlig sex. Så legge henne på ryggen, og på den på uten at hun merker det. Før hun merker at det er en stor en som glir inn.. Hun hater leketøy, og sier det er ett kondom. Så bare se henne i øya når det blir massivt mye større. Lurer på om hun tør å like det. Jeg tenner på å se henne ta stor penis. Det er dagens fantasi..😍 Anonymkode: db915...28b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #662 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Akkurat i dag, nå? Knulle dama mi med en stor penis sleeve. Jeg er greit utrustet, men vet hun har hatt store, og det var trasigt, for hun er lita og ikke veldig dyp... Bare lyst å knulle henne med den største hun har hatt. Feit stor cock sleeve. Først bare forspiel som vanlig, kos, og vanlig sex. Så legge henne på ryggen, og på den på uten at hun merker det. Før hun merker at det er en stor en som glir inn.. Hun hater leketøy, og sier det er ett kondom. Så bare se henne i øya når det blir massivt mye større. Lurer på om hun tør å like det. Jeg tenner på å se henne ta stor penis. Det er dagens fantasi..😍 Anonymkode: db915...28b Jeg tenner på akkurat det samme, bare at jeg IKKE er greit utrustet, dessverre bare helt gjennomsnittlig. Og min kjæreste er heller ikke interessert i leketøy. Kanskje en annen og velutstyrt gutt/mann som "leketøy" hadde tent henne? Anonymkode: 408c5...05a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #663 Del Skrevet 2. april 2024 Nabodama 😇 Ei helt vanlig dame rundt 40, veldig naturlig pen (mye penere med minimal hverdagssminke enn «festsminke»). Hun ble skilt for noen år siden og det har siden vært en utrolig trafikk av ulike kavalerer, besøkende og lyd 😅 Det er noe med henne som er så sykt sexy 🥵 Men, er godt gift - så det blir med en skitten fantasi 🤤 M50 Anonymkode: 269ef...fbf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennplugg Skrevet 8. april 2024 #664 Del Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (På 12.3.2019 den 22.04): Jeg er en sånn badass dronning i et fint slott, med et eget harem av hotte sexy unge menn, alle med store kuker. Mens jeg sender troppene mine ut i verden for å slåss så kjeder jeg meg og tvinger boytoyene til å knulle hverandre mens jeg ser på. De er så dumme og opptatte av å please meg at i all sin iver tar to av dem å holder meg fast mens de andre river av meg den fine silkekjolen og begynner slikke og fingre den våte fitta mi. Han ser at jeg stønner og spasmer så han kjører kuken sin inn i fitta mi, men tullingen er så uaerfaren at han kommer med en gang. Og i det han i skrekk trekker pikken sin ut så kommer det litt sæd på kjolen min. Jeg blir rasende og de 6-8 fuckboyene blir livredde for at jeg skal beordre dem halshugget eller noe, så 2 begynner å massere , slikke og kysse alle de erogene sonene mine mens en slikker meg og en annen putter et par fingre i fitta mi, jeg er pissed men det er så deilig at jeg får en helt utrolig orgasme, og slik holder vi på helt til jeg går lei og kaster alle fuckboysene til løvene. Å ja!!! Kjenner meg igjen i den der. Uff, nesten så man ikke kan sette det "på trykk". Har ofte drøye fantasier der jeg har en "stall" med unge flotte menn (okser) som jeg gjør hva jeg vil med. De må tilfredsstille meg slik jeg krever, enten det er massasje, knulling, slikking, tilbe føttene mine, leke med hverandre eller hva jeg finner på. De skal være passe gira, passe nervøse og passe lydige. Om de ikke innfrir så kan jeg finne på sende dem til slakteren, der de drepes. I fantasien plukker jeg ut fire-fem ekstra kjekke, aller helst mørke, "Bulls" som får i oppdrag å gjøre meg gravid. Ordren er krystallklar - alle skal fylle meg, hvem som gjør meg gravid er underordnet men "the Mission" er at det skal bli en jente, alle hundrevis av millioner av gutte-spermier skal ikke nå frem og dø. Om de mislykkes i oppdraget så skal jeg egenhendig bivåne kastreringen av dem, slik at de blir mine lydige evnukker som betjener meg på alle ikke-seksuelle måter mens jeg finner andre flotte hunks for neste forsøk for "breeding" av herskerinnen. Ja, det er drøyt, nei jeg tenner ikke på dette så egentlig men i fantasiverdenen er det mye som kan pirre..... 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #665 Del Skrevet 8. april 2024 Jeg fantaserer om å slikke dama, som jeg ofte gjør, og så fortsetter hun å tisse mens jeg slikker videre. Så blir jeg sprengkåt, knuller henne og avslutter i munnen hennes. Alt skjer i dusjen, så ikke alt for mye gris. Anonymkode: aeeab...537 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #666 Del Skrevet 8. april 2024 Jeg har mange fantasier. Flere av dem handler om at kona treffer en fremmed mann på hotellrom når hun er på jobbreise. I fantasien har hun masse sex med ham hele natta, og hun sier det ikke til meg før hun kommer hjem. I virkeligheten hadde hun aldri gjort dette, men hun har to ganger truffet en mann vi kjenner på hotellrom og kommet hjem fylt og nyknullet. Jeg blir også tent av å tenke på det, men fantasien om at hun treffer en uten å si noe gir fantasien en ekstra dimensjon. Anonymkode: c817c...fae 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
. Anonym. Skrevet 8. april 2024 #667 Del Skrevet 8. april 2024 At du vasker badet mitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #668 Del Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 20.36): Jeg har mange fantasier. Flere av dem handler om at kona treffer en fremmed mann på hotellrom når hun er på jobbreise. I fantasien har hun masse sex med ham hele natta, og hun sier det ikke til meg før hun kommer hjem. I virkeligheten hadde hun aldri gjort dette, men hun har to ganger truffet en mann vi kjenner på hotellrom og kommet hjem fylt og nyknullet. Jeg blir også tent av å tenke på det, men fantasien om at hun treffer en uten å si noe gir fantasien en ekstra dimensjon. Anonymkode: c817c...fae Deilig fantasi som jeg også tenner på Anonymkode: 408c5...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #669 Del Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Deilig fantasi som jeg også tenner på Som kvinne eller som mann? Anonymkode: c817c...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #670 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Som kvinne eller som mann? Anonymkode: c817c...fae Mann Anonymkode: 408c5...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Servicetekniker Skrevet 11. april 2024 #671 Del Skrevet 11. april 2024 At alle i Regjeringa måtte gå... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1000x Skrevet 11. april 2024 #672 Del Skrevet 11. april 2024 Min fantasi er ikke forbudt for meg, men vil sikkert av mange oppfattes, om ikke forbudt, så i hvert fall vulgær og forkastelig. For meg er den bare uttrykk for en intens lyst og et ekstremt behov for intimitet med den jeg elsker. Jeg fantaserer stadig om slike ting som gjør hverdagslige handlinger sensuelle og intime mellom oss. En vanlig ting som at hun tar en tyggis, helst en type hun vet jeg liker godt, og som utvikler spesielt mye spytt i begynnelsen, kan gi meg inspirasjon til at hun deler med meg, av både tyggisen og seg selv. At vi kommuniserer så bra, at vi begge forstår at når hun tar akkurat den tyggisen, så betyr det at jeg skal legge meg på sofaen, på ryggen, så skal jeg få smake også, via henne. At hun lener seg over meg, og lar velsmakende spytt sige fra hennes munn til min. Det er både ekstremt intimt og rått på samme tid. Så lenge det gjøres som en naturlig intim handling, og med kjærlighet uten elementer av dominans, da blir det for meg noe fint og intimt for oss, noe som inneholder mer omtanke og omsorg enn perversitet. På samme måte er det om hun forteller meg noe enda mer hverdagslig som at hun må tisse. Spesielt attraktivt når det kombineres med at hun presenterer seg ekstra pent, feks før vi skal ut og spise, eller i forbindelse med feststemte anledninger hvor hun er pent kledd og sminket. Men jeg kan også plassere en slik situasjon på terrassen en solfylt sommerdag hvor hun bare trekker bikinitrusa litt til siden. Dersom hun i slike tilfeller sier til meg at hun må tisse, er det for å gi meg en mulighet til å handle på dette som en invitasjon til å være intim med henne. Hun gir meg en mulighet som jeg kan velge å takke ja til. Kjenner hun meg, vet hun å invitere når hun er sikker på at jeg er i et modus hvor jeg ønsker det og setter pris på det. Da kan jeg enkelt formidle at jeg ønsker å nyte henne, med enkle handlinger eller små ord. Hun vil med selvfølgelighet legge til rette, ved å feks stille ett ben på en stol, og plassere fingrene riktig der nede, mens jeg tar plass på huk mellom benene hennes, legger hendene på hoftene hennes og gjør meg klar for å smake den varme deilige strålen hun vet jeg elsker, fra henne. For meg er dette hverken grisete eller vulgært. Ikke gjennomført på en fin og naturlig måte med den du elsker, basert på kunnskap om hverandre, og et gjensidig ønske om slik intimitet med hverandre. For meg er dette bare et uttrykk for et ønske om en intens nærhet som er utrolig fin og sterkt opphissende. Disse fantasiene er vel bare forbudt i den grad de utløser kvalme og spyklyser hos mange, noe jeg tildels kan forstå, spesielt dersom du relaterer det til noen du IKKE elsker. Noe av det jeg setter mest pris på i slike fantasier er den intime gjensidige forståelsen som gjør (kleine) dialoger overflødige. Vi kommuniserer med enkle handlinger og få ord. Det er en felles forståelse som trigger handlinger bare av et lite hint, gjerne i form av en spesiell pakke tyggis, eller en kort replikk. Det skaper umiddelbart en sensuell atmosfære. Denne fortroligheten, som gjør enkel kommunikasjon mulig, er avgjørende fordi det å være så intim skaper veldig sårbare øyeblikk. Du skal virkelig elske for å finne en god mening i slike fantasier. Heldigvis er det siste ikke noen hindring for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #673 Del Skrevet 14. april 2024 Bli sittet på av de sexy nabodsmene etter tur. Mindre og mindre klær, til slutt helt nakne . Ingen barberte Anonymkode: 1d5f4...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #674 Del Skrevet 18. april 2024 Fantaserer om en jente på gymmen somtrener der;) en brunette i starten av 20 årene:) store pupper og lange flotte ben med deilig rumpe! Så henne trene bein her og squote med stang idag;) Det er Nice ! Anonymkode: 6d7da...fe4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #675 Del Skrevet 22. april 2024 På selveste bryllupsnatta vår, når mannen bærer meg over dørstokken så overtar tre veltrente, velutstyrte svarte hunks meg og gir meg mitt livs omgang, med undertøyet på (som selvsagt revner både her og der) mens mannen sitter på en stol og er tvunget til å se på, naken nedentil men skjorta fremdeles på og hendene bakbundet med slipset. Når det endelig er ferdige med meg slipper de han løs og han må slikke meg "ren" før han får slippe til men da er jeg så kjørt og han så ivrig at han spruter etter noen sekunder. Anonymkode: e549a...8c3 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #676 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): På selveste bryllupsnatta vår, når mannen bærer meg over dørstokken så overtar tre veltrente, velutstyrte svarte hunks meg og gir meg mitt livs omgang, med undertøyet på (som selvsagt revner både her og der) mens mannen sitter på en stol og er tvunget til å se på, naken nedentil men skjorta fremdeles på og hendene bakbundet med slipset. Når det endelig er ferdige med meg slipper de han løs og han må slikke meg "ren" før han får slippe til men da er jeg så kjørt og han så ivrig at han spruter etter noen sekunder. Anonymkode: e549a...8c3 Cuckold wedding sloppy seconds blues Anonymkode: 65de2...3de 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #677 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): På selveste bryllupsnatta vår, når mannen bærer meg over dørstokken så overtar tre veltrente, velutstyrte svarte hunks meg og gir meg mitt livs omgang, med undertøyet på (som selvsagt revner både her og der) mens mannen sitter på en stol og er tvunget til å se på, naken nedentil men skjorta fremdeles på og hendene bakbundet med slipset. Når det endelig er ferdige med meg slipper de han løs og han må slikke meg "ren" før han får slippe til men da er jeg så kjørt og han så ivrig at han spruter etter noen sekunder. Anonymkode: e549a...8c3 Hehe, enda bra gonore ikke smitter i fantasien! Anonymkode: e2e14...9ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #678 Del Skrevet 23. april 2024 Jeg tenner helt voldsomt på en av mine mannlige kollegaer for tiden. Han er typ 15 år eldre enn meg og har en herlig rampete og badboy utstråling som jeg finner veldig seksuelt interessant. Har lyst til å gå til kontoret hans, låse døra og knulla han hemningsløst der inne. Andre ganger koser jeg med en fantasi om alt det frekke vi kunne ha gjort på hotell neste gang vi skal ut på reise sammen. Jeg er i et lykkelig forhold med barn og et ganske nært forestående bryllup, så disse fantasiene blir jo aldri noe av, men jeg kan ofte kose meg mer med fantasien. Dessuten fører dette til bittelitt dårlig samvittighet overfor min veldig flotte mann, så det blir heller ekstra masse sengekos på han Anonymkode: 8f3ac...50d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23. april 2024 #679 Del Skrevet 23. april 2024 Nei den er jo forbudt den så 😂😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #680 Del Skrevet 24. april 2024 Håpløs fantasi. Sjefen min er ivrig friluftsentusiast. Han drar på teltturer ganske ofte. Jeg fantaserer om å se at han sitter på huk i buskene og bæsjer. Helt håpløs fantasi. Anonymkode: 8030e...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå