Gorgonzola Skrevet 2. mars 2024 #641 Del Skrevet 2. mars 2024 Fantasi og fantasi men forbudt er den, kommer ikke til å skje men det hender den sveiper innom: Dama til stesønnen min, hun er typisk "girl next door" i utseende. Ingen pyntedokke men gjennomsnittlig pen i ansiktet, med ok sprettrumpe og fin kropp for øvrig, to-tre kilo for mye. Gir meg av og til blikk som er på grensen til flørtende (tror ikke det er meningen) og har en atferd som tenderer mot daddy issues. Om de har vært på besøk så hender det, i et svakt øyeblikk, at jeg ser for meg å plassere henne mykt men bestemt på spisebordet, trekke blusen hennes opp mot halsen, klipse av krokene på BH'n og frigjøre brystene, rulle ned joggebuksa (som gjerne er plagget), vurdere om de hvite ankelsokkene skal av eller ikke, og ender med at de skal bli værende på, liksom for å understreke aldersforskjellen og spontaniteten. Deretter kysse, smake og stryke på fløyelsmyk ungdommelig hud og former, før jeg drar trusa til side og gir henne en omgang med tunge, lepper og fingre så hun eksploderer flere ganger. Så knuller jeg henne taktfast og bestemt mens hun kommer gang på gang før jeg fyller den unge fitta skikkelig (jeg er sterilisert så ingen fare) og koser meg med tanken om at stesønnen min senere på kvelden blir begeistret for at dama hans er glatt, smurt og virker gira på sex med han. Uten at han får vite hvordan og hvorfor. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #642 Del Skrevet 3. mars 2024 Nabolaget damer i catfight, stripper litt etter litt. Anonymkode: 1d5f4...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #643 Del Skrevet 5. mars 2024 Kona mi er "the go-to-person" i vennegjengen og nabolaget. Alle kommer til henne om råd, for det aller meste. Min fantasi er at nabojenta kommer til henne med spørsmål om sex. Hun er uerfaren og ber min kone om råd. Min kone foreslår at hun kan få være med å se på når vi har sex, og så kan vi forklare litt underveis. Og det gjør hun. Hun får både sett, smakt og prøvd. Til slutt gir vi henne hennes første orgasme, samtidig som jeg spruter fullt det jomfruelige rosa hullet hennes. (Jeg er sterilisert og nylig testa, så det er stressfritt). Anonymkode: 4e7f9...0c6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gentleman59 Skrevet 24. mars 2024 #644 Del Skrevet 24. mars 2024 Gjest Gjest_Jenny_* skrev (På 22.12.2009 den 9.42): At jeg har vært slem pike og at mann som er eldre enn meg (+10) tar meg over kneet og gir meg skikkelig ris på blanke messingen... Deilig lek og nytelse for begge - om begge vil. Men trygghet er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #645 Del Skrevet 24. mars 2024 Real sex i en kirke. Anonymkode: 9dc82...a8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #646 Del Skrevet 24. mars 2024 Å knulle damene til 2 kompiser. De er så deilige Anonymkode: 9aaaa...5d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gentleman59 Skrevet 24. mars 2024 #647 Del Skrevet 24. mars 2024 Vi fantaserer om at jeg har sex med en kvinne som er yngre enn henne mens hun ser på og at hun har sex med en mann som er yngre enn henne mens jeg ser på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #648 Del Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 27.2.2024 den 22.14): Å være handyman’en til ei seksuelt utsultet dame, som stadig tar kontakt for å få hjelp med alt mulig.. Som stadig blir litt og litt drøyere i hintene sine for hvert besøk.. Etter hvert bygges det opp en vanvittig spenning over tid - før det endelig ender med en vanvittig runde i bingen.. så, igjen og igjen og igjen 😮💨😮💨 Anonymkode: 269ef...fbf Ikke akkurat handyman, men opplevd noe lignende med ei 60+ dame jeg kom i kontakt med gjennom jobb. Å bli sakte men sikkert oppkåtet, klin edru over flere dager. Og når det endelig skjedde ..... trodde jeg skulle svime av utav nytelse, helt uslåelig og ubeskrivelig. 🤩 Anonymkode: d36f9...b4a 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert90 Skrevet 24. mars 2024 #649 Del Skrevet 24. mars 2024 Å tape i en guttene mot jentene konkurranse, hvor jentene verbalt gnir inn seieren og ydmyker oss skikkelig, før vi mottar en ydmykende straff for å ha tapt så heftig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #650 Del Skrevet 24. mars 2024 robert90 skrev (28 minutter siden): Å tape i en guttene mot jentene konkurranse, hvor jentene verbalt gnir inn seieren og ydmyker oss skikkelig, før vi mottar en ydmykende straff for å ha tapt så heftig. Hva slags straff kan der være? Anonymkode: 1d5f4...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert90 Skrevet 24. mars 2024 #651 Del Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva slags straff kan der være? Anonymkode: 1d5f4...5c1 Hmm kunne vært mye, men at vi måtte ha kledd oss naken. Da hadde de sett min ereksjon som jeg alltid får når jeg ser menn tape mot kvinner, og at de kanskje hadde fått lov å helle noe ekkelt over hodene på oss ? 😜🙈 noe slimete, mat eller noe i den duren 😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #652 Del Skrevet 24. mars 2024 Å bli kidnappet av jentegjengen som handler hos meg... Anonymkode: 90992...48f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 25. mars 2024 #653 Del Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Å knulle damene til 2 kompiser. De er så deilige Anonymkode: 9aaaa...5d6 I know😅..men de var ikke mine kompisser, de var noen latsabber og idioter som ikke elsket dama si.. Det har jeg alltid påpekt.. utroskap kan komme av latskap og idioti😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 25. mars 2024 #654 Del Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 1.3.2024 den 11.38): Du høres erotisk ut. Kan du komme å være mister lover lover for min kone? 😂 Anonymkode: 2338f...088 Njaeii.. Litt usikker på dette cuckold greierne passer meg.. Ikke takler jeg hudkontakt med menn, og ikke er det tennende for meg å bli eksponert av en mann.. Derfor river jeg av meg håret enkelte ganger.. for jeg har såå lyst til å høre ei annen manns kone skrike i ekstase, og rødme av kåthet.. Men jeg har et omsorgshjerte for kåte single eldre damer og enker, som er frustrert av å ikke få oppleve sex.. Så det er mere mitt "felt"🥰 Men jeg er jo ikke den eneste, det finnes mange som meg😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friminutt Skrevet 25. mars 2024 #655 Del Skrevet 25. mars 2024 Min fantasi Jeg er mann og drømmer om trekant med en kvinne to menn hvor jeg er bundet fast og må hjelpes til utløsning,men først vil jeg se paret ha sex og bli opphisset:) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #656 Del Skrevet 25. mars 2024 Drømmer om unevnelige ting med fastlegen min…. Anonymkode: 0058f...6af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #657 Del Skrevet 26. mars 2024 Vi er et par i 50-årene som er trygge på hverandre og drømmer om en jente/dame til. Vi har snakket om en venninne av dama som er singel og etter sigende utforskende. Hvor lurt er dette og er det enkelt å finne en ekstra jente? kjæresten blir så uanstendig kåt av å bli stimulert på klitten mens jeg leker med hullene hennes og hun kunne godt tenkte seg at det var en jente som slikket henne men jeg gikk inn i henne bakfra Anonymkode: c817a...b2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #658 Del Skrevet 26. mars 2024 Fantaserer om å forføre min 20 år gamle kollega og vise han hva femdom er 😍 Han har altså en karisma som er utrolig tiltrekkende, samtidig så trenger han å jekkes ned et hakk 😉 K33 Anonymkode: 16809...a04 6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #659 Del Skrevet 26. mars 2024 Scat med sprutbæsj over hele senga på hotell. Anonymkode: fdc1b...9ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 1. april 2024 #660 Del Skrevet 1. april 2024 Sex med stor aldersforskjell. Begge veier er pirrende, men blir kåtest ved tanken på å ha sex med ei mye eldre dame enn meg. Mellom 20 og 25 år eldre, altså fra slutten av 50-årene til tidlig 60-årene. Har ei dame på 62 som er konstant i fantasiene mine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå