Bernardette Skrevet 19. desember 2009 #21 Skrevet 19. desember 2009 Det der er et teit argument som mange amerikanere bruker. Hvor mange amerikanere kan si alle delene til Australia og hvem de grenser til, liksom? Norge er tross alt et land, og man burde ha mer peiling enn at man tror Frankrike er hovedstaden i landet Europa, selv om ens eget land er stort. De fleste nordmenn vet hvor de fleste land er, noen rare land i Afrika vet jeg ikke om jeg hadde plassert rett på kartet, men utover det ville jeg ha klart å plassere alle sånn noenlunde ihvertfall. Og også mange av de amerikanske statene. Amerikanerne er bare så sneversynte at de ikke ser at det fins noe utenfor dems egne grenser. Hvorfor burde amerikanerne vite hvor Norge er når du ikke veit hvor alle de afrikanske landene er?
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #22 Skrevet 20. desember 2009 Du vet at Mexico også er et land i Nord-Amerika sant? Sentral Amerika
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #23 Skrevet 4. januar 2015 Jeg kjenner flere som kan det. Det er nok en sjanse for at et par amerikanere klarer å plassere både Norge og Sverige på kartet. Anonymous poster hash: 49638...6c2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #24 Skrevet 4. januar 2015 Det der er et teit argument som mange amerikanere bruker. Hvor mange amerikanere kan si alle delene til Australia og hvem de grenser til, liksom? Norge er tross alt et land, og man burde ha mer peiling enn at man tror Frankrike er hovedstaden i landet Europa, selv om ens eget land er stort. De fleste nordmenn vet hvor de fleste land er, noen rare land i Afrika vet jeg ikke om jeg hadde plassert rett på kartet, men utover det ville jeg ha klart å plassere alle sånn noenlunde ihvertfall. Og også mange av de amerikanske statene. Amerikanerne er bare så sneversynte at de ikke ser at det fins noe utenfor dems egne grenser. Helt enig! +1 Anonymous poster hash: 32fa5...9aa
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #25 Skrevet 5. januar 2015 Alle mennesker er i utgangspunktet dumme, men det er rom for forbedringer. Anonymous poster hash: cecf9...b7e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå