Gå til innhold

Nordmenn er dumme

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det der er et teit argument som mange amerikanere bruker. Hvor mange amerikanere kan si alle delene til Australia og hvem de grenser til, liksom? Norge er tross alt et land, og man burde ha mer peiling enn at man tror Frankrike er hovedstaden i landet Europa, selv om ens eget land er stort. De fleste nordmenn vet hvor de fleste land er, noen rare land i Afrika vet jeg ikke om jeg hadde plassert rett på kartet, men utover det ville jeg ha klart å plassere alle sånn noenlunde ihvertfall. Og også mange av de amerikanske statene. Amerikanerne er bare så sneversynte at de ikke ser at det fins noe utenfor dems egne grenser.

Hvorfor burde amerikanerne vite hvor Norge er når du ikke veit hvor alle de afrikanske landene er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du vet at Mexico også er et land i Nord-Amerika sant?

Sentral Amerika

• 5 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner flere som kan det.

Det er nok en sjanse for at et par amerikanere klarer å plassere både Norge og Sverige på kartet. :sjokkert:

Anonymous poster hash: 49638...6c2

AnonymBruker
Skrevet

Det der er et teit argument som mange amerikanere bruker. Hvor mange amerikanere kan si alle delene til Australia og hvem de grenser til, liksom? Norge er tross alt et land, og man burde ha mer peiling enn at man tror Frankrike er hovedstaden i landet Europa, selv om ens eget land er stort. De fleste nordmenn vet hvor de fleste land er, noen rare land i Afrika vet jeg ikke om jeg hadde plassert rett på kartet, men utover det ville jeg ha klart å plassere alle sånn noenlunde ihvertfall. Og også mange av de amerikanske statene. Amerikanerne er bare så sneversynte at de ikke ser at det fins noe utenfor dems egne grenser.

Helt enig! +1 :klappe:

Anonymous poster hash: 32fa5...9aa

AnonymBruker
Skrevet

Alle mennesker er i utgangspunktet dumme, men det er rom for forbedringer.

Anonymous poster hash: cecf9...b7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...