Gå til innhold

Annas bok


:-) anna

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei Rosalind

Jeg har ikke skrevet noe mer om Samuel på en stund. Tok en pause fordi jeg lurte på om jeg skulle prøve å skrive en bok. Altså en helt sånn ekte bok.

Men det er så skummelt å skulle gjøre det. Ender opp med å rote meg opp i tankesirkler om jeg "greier det da". Jeg er nok enehersker og eremitt i mitt eget lille kongedømme Jante.

Men takk som spør, det er igrunn inspirerende i seg selv. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må jeg bare nevne at jeg har sett et menneske til som har brodert bunad på toget.

Det er altså to av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rette sorten bunad du broderer? :lur:

Jeg hadde som prosjekt å sy ny bunadskjorte ivår, men nabokjerringa hjemme forlangte å få sy den for meg. :ler: Men jeg syr guttebunader av rette sorten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok rette sorten ja. Sunnmørsbunad.

Svart Ørskogbunad.

Egentlig så er det ikke helt riktig å si at det er jeg som syr den da. Det er moren min som broderer den for meg. Jeg har bare brodert lomma.

Men jeg vurderer å prøve meg på en barnebunad til jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosalind

Jeg har ikke skrevet noe mer om Samuel på en stund. Tok en pause fordi jeg lurte på om jeg skulle prøve å skrive en bok. Altså en helt sånn ekte bok.

Men det er så skummelt å skulle gjøre det. Ender opp med å rote meg opp i tankesirkler om jeg "greier det da". Jeg er nok enehersker og eremitt i mitt eget lille kongedømme Jante.

Men takk som spør, det er igrunn inspirerende i seg selv. :-)

Men det hadde utspring i en reell brevveksling? Jeg ble så engasjert i den, og nysgjerring på forsettelsen. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

På listen over ting man kan gjøre på toget kan jeg i dag føre til "bleke tennene"

Og det var meg selv det var snakk om altså :-)

Mannen kom hjem fra USA i går og i kofferten hadde han Crest whitening strips. Som skal sitte på 2 x 30 minutt pr dag i 10 dager.

Perfekt togaktivitet. De er gjennomsiktige så de viser ikke så lett. Og man snakker da ikke med noen på toget uansett.

Synes jeg ser forskjell allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ville bare overbringe et kudos for det gode innlegget ditt i den heslige overvektsdebatten. Som jeg har skrevet andre steder, hele tråden gjør meg enormt trist.

Hvordan gikk tannblekingen, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...