Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2007 #461 Del Skrevet 22. januar 2007 *sympatiklemmerpå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 23. januar 2007 #462 Del Skrevet 23. januar 2007 Natta anna! Alt blir bedre i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #463 Del Skrevet 5. februar 2007 Dagens lille oppdatering: Ikke noe spes. har vært på jobb i mange timer allerede, nå er jeg nettopp tilbake etter "lunsjpause" Etterpå skal jeg lunsje med kusine. Det er det fine med å ha tidligvakt. Man kan finne på litt forskjellig etterpå. Ellers... Tja.. Onsdag skal jeg på tur til Indre Troms. Gruer meg skikkelig til flyturen, men det går nok helst bra. Skal på vinterferie til bestekompisen til femåringen min. Skal bli veldig koselig. Vi skal ha med ski, og kose oss i snøen. Er litt spent på hvordan det går med femåringene som skal dele rom. regner med at det kan ende opp med lite søvn og grinete unger, men det får vi eventuelt ta som det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #464 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Hjemme igjen fra Troms. Nå har jeg vært i alle landets fylker utenom Finnmark. Det må jeg få gjort noe med. Jeg synes det er viktiug å ta med ungene rundt og vise dem landet vårt. Flyturen gikk kjempefint, og vi har gjort mye forskjellig. Sparketur, gått på ski, snoscootertur og lange pratekvelder for oss voksne. En del friksjon mellom ungene ble det, men det var jeg igrunn forberedt på. N oe med at de har vært tre som har en tradisjon for å kjempe om den enes gunst. I dag er jeg hjemme med halvsyk datter. Fordelen er at jeg kanskje kan få gjort litt her hjemme i dag. :-) Endret 13. februar 2007 av :-) anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2007 #465 Del Skrevet 13. februar 2007 Har du virkelig vært i nesten alle fylkene?? Hmm... Jeg har ikke vært på sørvestlandet i det hele tatt, og ikke vært lenger nord enn Narvik..................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #466 Del Skrevet 13. februar 2007 Neimen se. Ny smiley Passer bra for jeg er jammen ganske frøsen akkurat nå. Har vært hjemme fra jobb med syk lita jente i dag, og jammen må jeg ikke være hjemme i morgen også. Får i allefall gjort litt anna også, mellom lesing av Laban og Labolina og legobygging. Spiste deilig bacalao til middag i dag, hadde en veldig god venn på besøk, og etterpå spilte han litt piano for meg før vi gikk tur med hunden hans. Det er en diger Grand Danois, så jeg ahr ikke sett katten siden hunden kom til gards. Den ligger vel og sover i et klesskap et eller annet sted. Jeg har nettopp kjøpt piano, og det stakkars instrumentet blir ikke akkurat traktert av virtuoser til daglig, men min gode venn kan sine kunster. Skjønner ikke hva det er med meg og piano. Det er som balsam for sjelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #467 Del Skrevet 13. februar 2007 Har du virkelig vært i nesten alle fylkene?? Hmm... Jeg har ikke vært på sørvestlandet i det hele tatt, og ikke vært lenger nord enn Narvik..................... ← Jeg har reist veldig mye i Norge, og har ofte kjørt bil. Har blant annet kjørt fra Oslo langs kysten helt rundt til Førde, og på et par andre turer har jeg kjørt fra Haugesund til Trondheim langs kysten. Da ender man med å se litt forskjellig, og det er jammen et vakkert land vi har. Tror faktisk jeg har vært i samtlige byer fra Trondheim og sørover, men nå er det vanskelig å vite hvilke steder som har bystatus, så jeg skal ikke si det sikker. Er alt for dårlig kjent i Nord-Norge, men det har jeg tenkt å gjøre noe med. Kanskje blir det kjøring oppover til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #468 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Ble litt nysgjerrig her. Jeg har vært i: Drøbak Lillestrøm Sandvika Ski Arendal Grimstad Lillesand Risør Tvedestrand Drammen Hokksund Hønefoss Kongsberg Elverum Hamar Kongsvinger Bergen Leirvik Odda Voss Fosnavåg Kristiansund Molde Ulsteinvik Ålesund Åndalsnes Levanger Namsos Steinkjer Stjørdal Verdal Gjøvik Lillehammer Otta Oslo Bryne Egersund Haugesund Jørpeland Kopervik Sandnes Sauda Skudeneshavn Stavanger Åkrehamn Florø Førde Måløy Trondheim Brevik Kragerø Langesund Notodden Porsgrunn Rjukan Skien Stathelle Farsund Flekkefjord Kristiansand Lyngdal Mandal Holmestrand Horten Larvik Sandefjord Stavern Svelvik Tønsberg Åsgårdstrand Askim Fredrikstad Halden Moss Mysen Sarpsborg Harstad Narvik Tromsø Jeg vet ikke om jeg har vært i: Kolvereid Brekstad Jeg har ikke vært i: Alta Hammerfest Honningsvåg Kirkenes Vadsø Vardø Bodø Brønnøysund Fauske Leknes Mo i Rana Mosjøen Sandnessjøen Sortland Stokmarknes Svolvær Finnsnes Endret 13. februar 2007 av :-) anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 14. februar 2007 #469 Del Skrevet 14. februar 2007 Skal du nordover på sommern, anbefaler jeg brøynnøysund på det sterkeste. Det er SÅ nydelig der, da. (HVIS det er pent vær) Mosjøen og mo i rana er ikke så spennende. Mosjøen har "Sjøgata" og øyfjellet. Fauske er også ganske.. traust.. Jau.. Men! Fjordbyer er absolutt verdt det. Bare muligheten til å finne seg et eget berg hvor man kan ligge i fred fra alle andre.. er helt utrolig digg. Sandnessjøen og tjøtta har mange slike steder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2007 #470 Del Skrevet 14. februar 2007 Imponerende liste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #471 Del Skrevet 6. mars 2007 En liten tilstandsrapport. Er hjemme fra jobb med syk snart seksåring i dag. Nå tror jeg oppriktig talt vi har hatt mer eller mindre syke barn i en måned. Utrolig slitsomt. Snørr, og hoste, og feber og øreverk, og oppkast. Fordelt på to barn og to voksne og fire uker. I dag kunne han nok vært i barnehagen, han har vært feberfri siden i går morges, og virker som om han er i fin form, men jeg holder ham hjemme for sikkerhets skyld. Nå skal vi ha en slutt på det her en gang for alle!! Har et håp om å komme med på Pilates-trening i dag. Men det spørs vel om jeg rekker det. da må nemlig mannen være hjemme halv fem, og det tviler jeg på at han er. Jaja... da får det bli i morgen. Nei. Nå skal vi snart ta oss en tur på biblioteket her. Godt å få kommet seg ut litt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 14. august 2007 Forfatter #472 Del Skrevet 14. august 2007 det ser ut til at jeg bare skriver i dagboken min hver gang jeg eller ungene er syke og dermed hjemme en dag. Denne gangen er det jeg som har influensa og feber. Jaja. Kan jo oppdatere litt her da i allefall. Sommeren har vært fin. Besøkt venner i England og familien på øya i havet. Kosa oss. Det vi ikke har fått gjort er å fikse det som skulle fikses på huset. Ikke mye da, bare et verandarekkverk. Men irriterende like fullt. Når vi har vært hjemme har det enten regnet, eller så har vi hatt besøk. Har hatt hus og hage fullt i sommer :-D Og det er jo noe av det koseligste vi vet! I løpet av to uker hadde vi ikke mindre enn... skal vi se En Venninne på overnatting En Vennefamilie på fire med campingvogn i hagen To tantebarn på besøk i en uke To fettere med familie på besøk En vennefamilie til på fire med campingvogn i hagen I tillegg til diverse middager og folk som har ramla innom for noen timer på dagsbesøk. Nå har vi akkurat kommet hjem fra hytta i Sandefjord. Kosa oss og bada i ett kjør. Rakk akkurat å kjøre hjem før influensaen slo meg ut. I går var jeg helt slakt. Lå på sofaen og var maskulint sjuk. Stønna og bar meg over hvor fælt jeg hadde det. jaja Nå skal jeg krype ut av joggedressen og inn i noe som i det minste kan få meg til å fremstå som et oppegående menneske - bokstavelig talt. Har vært horisontal siden søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 15. august 2007 Forfatter #473 Del Skrevet 15. august 2007 Har jeg noe å si i dag da ikke egentlig. Hadde store planer for dagen. Skulle rydde hele andre etasje. men fikk rydda et klesskap så satt jeg kaldsvettende på golvet. Fikk lest ut siste stieg larsson i natt da... rimelig spennende ja. Trist å ikke skulle "møte" karakterene flere ganger ettersom det jo er så definitivt siste boka. Likte karakterene så godt. Spesielt Lisbeth Salander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 4. september 2007 Forfatter #474 Del Skrevet 4. september 2007 Hjemme igjen etter deilig tur til Paris. For en utrolig vakker by. Tror jammen at jeg er i ferd med å bli frankofil. Har traska gatelangs sammen med et av de menneskene jeg er aller mest glad i her i verden. Sett Eiffeltårn, vært på båttur på Seinen, på La Fayette, Champs Elysees, shoppa verre, vært på antikkmarked, spist deilig mat, og drukket masse kaffe på små fortauskafeer. Bastillen, Montparnass, Montmartre, Latinerkvarteret, Les Halles, Ile de Cite. Nydelig!!! Noen ganger opplever man ting som man vet man kommer til å huske resten av livet. Små øyeblikk som liksom preges inn i minnet og blir der for alltid. For meg var et sånt øyeblikk da vi traska over Pont Neuf, med armene fulle av handleposer. Og så plutselig slo skjønnheten inn over oss. Solnedgangen over Seinen og Eiffeltårnet. Og det var bare å sette seg ned på en av de mange innhogde steinbenkene og la seg overvelde av de skjøre pastelltonene i lufta og vannet. Menneskene som stoppet opp bare for å se på kvelden som kom. Er fremdeles helt i frankrikemodus. Mmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. september 2007 #475 Del Skrevet 4. september 2007 Så herlig jeg er egentlig skeptisk til Frankrike (fordi jeg ikke snakker fransk) men nå fikk jeg lyst å dra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. september 2007 #476 Del Skrevet 4. september 2007 Høres helt herlig ut! Vi var i Paris på bryllupsreise i vår, og det var akkurat sånn du beskriver det. Så deilig å bare rusle rundt å ta inn stemningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 5. september 2007 Forfatter #477 Del Skrevet 5. september 2007 Neimen så koselig at noen har skrevet i dagboka mi. Hei til dere begge to :-D Paris var faktisk overraskende nydelig. Tror jeg lider av Post-Paris depresjon. Men en veldig mild type, for jeg er jo igrunn blid og glad. Men jeg kunne ikke annet enn å le av meg selv da.. Snakker bittelitt fransk. Akkurat nok til at jeg greier å bestille meg en kaffe... men av og til så blander jeg sammen ordene Knakk sammen i latterkrampe foran en disk, da damen bak disken rekker meg handleposen, og sier versågod, og jeg som den naturligste ting i verden svarer "God dag". Det jeg skulle si var naturligvis "Takk", og det skjønte jeg jo i det jeg sa det som i mitt hode hørtes helt riktig ut. Skikkelig god dag mann økseskaft. I dag har jeg fire arbeidsdager igjen før jeg skal bytte jobb. Kjemperart. Jeg har jobba på samme stedet siden 1999, og nå har jeg sagt opp for å gjøre noe helt annet. Gleder meg og gruer meg. Er veldig motivert til den nye jobben min, men det er alltid spennende å skifte beite. Og jeg har litt prestasjonsangst i forholdt til det jeg skal gjøre. Føler ikke at jeg har den fulle og hele oversikten enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. september 2007 #478 Del Skrevet 24. september 2007 *humre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #479 Del Skrevet 8. oktober 2007 Tenkte jeg skulle prøve å bli en litt mer aktiv dagbokskriver. Naturlig nok slår tanken meg i det jeg er hjemme med sykt barn. DA har man jo faktisk ganske god tid til ting. Det er alle de andre dagene som er problemet Lillegull har holdt et svare leven i natt. Har vært våken siden klokka fire ca. Veldig våken og blid mellom sine to foreldre i dobbelsenga. "Pappa, hva GJØR du. Du skal ikke sove nå!!!!, du skal snakke med meg!!!" Hun har litt feber da, og jeg frykter at det er noe øreverk på gang. Så nå får hun se på playhouse Disney. Trives veldig godt på den nye jobben så langt. Hadde først en periode der jeg ikke skjønte noen ting. (Fullt-kaos-hva-har-jeg-gjort-fasen) Nå mestrer jeg fint noen ting, og har funnet måter å bruke min kompetanse så er jeg litt oppesen. (Dette-var-da-enkelt-eller...-fasen) Regner med at jeg snart går over i neste fase der jeg får et mer realistisk bilde av arbiedsomfanget, og dermed ser at det jeg kan til nå ikke er så mye som jeg innbildte meg. (Oh-shit-fasen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #480 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det er jo påtide å begynne med julegaveplanleggingen... Årets liste: Mann Yngstedatter Seksåringen Stesønn Mor Far Bror bursdag Bror og brorinne Verdens vakreste niese 2 Og hennes like vakre søster Tante J Fadderbarn Bardu 3 hennes bror 6 Fadderbarn Søvik 6 Hennes søster 8 Fadderbarn J 9 Fadderbarn E 10 Fadderbarn Drøbak 1 J&E T Svigerfars venninne Mannens ansvar: Mannens ene bror To voksne barn Hans kone Mannens andre bror hans kone fire voksne barn. (spesielt de to yngste som barnevaktet en uke i sommer) Gammeltante I og gammeltante K Sikkert flere, men det er de jeg kom på nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå