Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juni 2004 #181 Del Skrevet 6. juni 2004 Her kommer det en natt hilsen til deg. Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogeki Skrevet 7. juni 2004 #182 Del Skrevet 7. juni 2004 Hei på deg Anna! Jeg skulle ha sagt det før, men: Tusen takk for sist! Artig å treffe deg og de andre KG-jente i bryllupet til Tex 29. mai . Har ikke fått lest mer enn de siste sidene av dagboken din, men jeg her blir jeg nok en fast leser. Når jeg får tid, skal jeg lese om Anna og Samuel. Er ganske nysgjerrig på det! Flott at du ikke er kvalm lenger! Kos deg i hengekøyen din og gled deg over barnet du har i magen! Forresten: trist å høre om venninnen din som er syk. Klem fra skogeki. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 7. juni 2004 #183 Del Skrevet 7. juni 2004 Heisann Anna! Er så spent på å høre hvordan det går med Anna og Samuel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. juni 2004 #184 Del Skrevet 7. juni 2004 Så deilig med hengekøye! Du er heldig som har det! Lykke til med graviditet og den lille! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 11. juni 2004 #185 Del Skrevet 11. juni 2004 Hei Anna takk for hilsen i boka mi Det går litt i surr for meg her, tror ikke jeg har skrevet tilbake til deg, men om jeg har det og virker vimsete.............., så har du kanskje rett Håper du har ei god helg Jeg er glad, snart ferdig med eksamen, flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #186 Del Skrevet 14. juni 2004 Neimen så hyggelig med hilsener!!!! I dag var jeg hos legen og ble sykemeldt i tre uker til. Er ikke så glad for det akkurat. Men får vel holde ut. Får besøk av en av mine aller beste venner på torsdag. Hun og datteren og kanskje kjæresten skal være hos oss noen dager. Og jeg gleder meg!!!!!!! Og hun fortjener virkelig å ha det litt bra nå. (Det er hun som er så syk) Så jeg skal stulle og stelle med henne!! Gjøre alle de tingene jeg vet gir henne livskvalitet. Gå på masse gallerier, sitte på cafe, kanskje ta oss en tur på konsert, ha piknik og se på folk. Nyte livet rett og slett. Gleder meg til å ha henne her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #187 Del Skrevet 25. juni 2004 Nå har det jammen vært noen dager uten at jeg har fått skrevet noe. Kan jeg få lov til å IKKE være flink pike her inne... Men derimot faktisk si at jeg blir lei av å være dårlig. Så langt denne graviditeten: - Kvalme - Lyst til å sove rundt - Utmatta - Småblødninger - Bekkenløsning som er vond allerede i fjerde mnd. - Halsbrann - Hodepine Men jeg tør nesten ikke si at det er slitsomt. Så lenge alt går bra i dette svangerskapet og jeg slipper en fortidligfødsel til, så kan jeg takle hva som helst. I dag har jeg vært på IKEA. Koselig men kvalm, sliten og vondt å gå. Men fikk kjøpt gardinringer så da kan jeg henge opp gardiner i morgen. Omsider!! Skal til UL på tirsdag og gleder meg til det. Men tar det mer alvorlig enn sist... denne gangen tenker jeg jo faktisk på at det er en undersøkelse for å finne ut at alt er som det skal. Håper vi får vite hva det blir... Men håper mest av alt at alt er bra med det lille vesenet. Om ei uke reiser vi på ferie. Skal bli hyggelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 25. juni 2004 #188 Del Skrevet 25. juni 2004 Hei på deg og takk for sist! Måtte innom og sjekke hvordan du har det. Take care! Hvor skal du på ferie? Jeg og Max reiser til Karpathos søndag morgen. Neste søndag får vi selskap av ett nygift par og to barn. Jeg gleder meg til å gjøre dem grekofile! Det blir ingen tur til øya før i høstferien. Hvordan er det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #189 Del Skrevet 25. juni 2004 Heia Maxine... og takk for sist du også. Det var enormt hyggelig!! Skal til Danmark i ei uke først... så blir det ferie fordelt på familie etter forgodtbefinnende etterpå. Noe på hytta til Svigerfar i Vestfold, noe på øya i havet Og noe tom tid til å være hjemme og kanskje få slått plenen. Legger ikke så store planer denne sommeren... Bekkenløsninga mi har kommet tilbake, og jeg blir dårlig av å stå og gå mye ... så nivået må holdes nede. Karphatos høres fantastisk ut. Ha en strålende tur både du og mannen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #190 Del Skrevet 26. juni 2004 Åh jeg digger Ab fab!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. juni 2004 #191 Del Skrevet 26. juni 2004 Heisann, tenkte jeg skulle legge igjen en hilsen denne gangen. Har forstått det slik at vi er gamle "naboer" og da er det jo nesten på tide å hilse ordentlig på... Ha en fortsatt fin helg. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #192 Del Skrevet 26. juni 2004 Er vi også gamle naboer?! Hmmm Cilla-land? Så hyggelig at du hilste på.. Må sende deg en PM.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. juni 2004 #193 Del Skrevet 26. juni 2004 Er fra Cilla-land, ja. Sendte deg en PM tilbake, jeg. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 26. juni 2004 #194 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 26. juni 2004 #195 Del Skrevet 26. juni 2004 Jammen jammen jammen Cilla-land (ikke verst å få en hel øy oppkalt etter seg ) er lenger nord, den øya med sjøhuset på.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #196 Del Skrevet 26. juni 2004 Då fær Cilla-land vere et samleord før heile "øyriket der nåre". Frå sjøhuset til byst.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 27. juni 2004 #197 Del Skrevet 27. juni 2004 Ok, helt greit for meg :-) Cilla has now returned from Cilla-land Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 27. juni 2004 #198 Del Skrevet 27. juni 2004 Oooops glømte dialekta :oops: Ska aldri gjenta sej Maxine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #199 Del Skrevet 29. juni 2004 I dag har jeg vært på ultralyd på sykehuset. Heldigvis var alt bra på alle måter :-) Lille vennen lå og sprellet rundt der inne. Vinka og prøvde å suge litt på totten, og hadde alt som skulle være der. Og terminen ble den samme da... 27. november. Men fikk ikke vite kjønnet. Det kunne hun ikke se sa hun. Bildet vi fikk var dessuten ganske utydelig, og dumme meg ble litt skuffa over begge de tingene. Hadde liksom håpa at vi skulle få vite kjønnet siden vi fikk det sist. Bildene jeg har fått hos gynekologen er mye skarpere... men det er jo igrunn bilder av livmorhalsen da... han sikter ikke akkurat på babyens beste vinkel Og personlig er jeg ikke så opptatt av å ha skrytebilder av livmorhalsen min.... "se så lang og tett den er..." Men aller mest er jeg glad for at alt er bra med den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kineline2004 Skrevet 4. juli 2004 #200 Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg leste historien om Anna og Samuel - så langt som du hadde skrevet. Ble så nysgjerrig! Er dette den du er med nå? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå