:-) anna Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #421 Del Skrevet 20. mai 2005 Forresten Pepita... så morsomt med flere Sunnmøringer... blir jo veldig nysgjerrig på "kor du e' frå... " Sender deg en Pm, jeg sikkert. I går fikk jeg bursdagspalkke frA broren min. Hadde bestilt på MAO til meg. Jeg og broren min har samme humor, og han gledet meg storlig med boken "kamikazekaniner" av Andy Riley. Britisk komiker og tegner som har gitt ut en bok med tegninbger av små søte kaniner som ikke orker livet lengre. Det er noe med kontrasten mellom de nusselige kaninene og det beksvarte dødsønsket som får meg til å le så jeg griner... http://www.spirit.no/tegneserier/artikkel.php?id=2160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #422 Del Skrevet 21. mai 2005 Jaja.. Så vant Hellas Grand Prix... I dag har vi vært på besøk hos svigerfar. Hadde en veldig fin dag sammen. Koselig!! Nå skal det soves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2005 #423 Del Skrevet 23. mai 2005 Hei Anna! Vi er nok mange fra Sunnmøre her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 25. mai 2005 #424 Del Skrevet 25. mai 2005 Heisann :-)anna! Takk for hilsningen! Hilser pent på deg også! Ha en fin ettermiddag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 26. mai 2005 #425 Del Skrevet 26. mai 2005 Enig med deg, Anna, Stranger er herlig! Jeg kom til et level som jeg ble helt overveldet over, og nå har jeg hatt pause i over en måned!! Tør ikke sette meg til igjen, for det ble så skummelt! Enough about you, let's talk about me... Abe: Åh, for en herlig fyr!! Stitchlips!! Har ikke blitt spist av fuzzlene, så det var nytt for meg. På de mest intense levelene i Munch's Odyssee, må jeg ta pause for de er så skumle og intense at jeg får hodepine. :oops: Nå har jeg bestilt sånn dansematte og spill, og skal teste det ut neste uke når det kommer... 31 år og spillegal... Jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #426 Del Skrevet 1. juni 2005 Hehe godt det er flere av oss.... det kommer litt lite innlegg fra denne kanten for tida.... Nå står jeg fast igjen... Er på eplefarmen og har bare hovedskurken igjen. Og herregud som han springer.... får ham jo knapt på skuddhold. Og nå har jeg brukt opp all ammoen min..... Og detkommer ikke mer ut av hverken bolamite-reiret eller fuzzles-reiret. Så nå har jeg bare zapflies igjen å drpe fyren med. :veldigsur: Ellers opplever jeg litt dramatikk på privaten også for tida. I dag ble jeg stukket av en veps på vei ut fra Kiwi... (jeg altså ikke vepsen ) rota seg inn i håret mitt... jeg trodde det var noe løv eller noe og i det jeg skule koste det bort så stakk den meg rett nedenfor underleppa. Joda.,.. lekkert... Alltid hyggelig med slike små vårtegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. juni 2005 #427 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei! Nå er jeg ferdig med eksamensstress og er tilbake på KG "på ordentlig". *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #428 Del Skrevet 3. juni 2005 Dagen i dag... tja.... føles igrunn som om den har rent ut mellom fingrene mine. Prøver igjen i morgen. Har fått trassa med sønnen min på en krikekonsert så her skal det bakes sjokoladekake til utlodning i den tidlige morgentime. Nå skal jeg bare spille ett kabaloppgjør til med mannen så er det køya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 4. juni 2005 Forfatter #429 Del Skrevet 4. juni 2005 Da er sjokoladekake, fra sjokoladekaketråden på matforumet, i ovnen. Badet er vaska av Annamannen Og jeg gleder meg til å ta en dusj. Knerten hopper rundt i sofaen og leker den amerikanske drage... I går hade foresten Annamannen vaska golvet da jeg kom ned... hvorfor det... jo fordi fireåringen hadde funnet ut at han skulle prøve å tisse på en ballong. Hvorfor det, spurte jeg, litt målløs over oppfinnsomheten... - Fordi han er mann, han kan.. sier mannen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 11. juni 2005 #430 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg vil bare si hei . Har vært innom og lest litt i dagboken din. Ha en fortsatt god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2005 #431 Del Skrevet 13. juni 2005 I går hade foresten Annamannen vaska golvet da jeg kom ned... hvorfor det... jo fordi fireåringen hadde funnet ut at han skulle prøve å tisse på en ballong. Hvorfor det, spurte jeg, litt målløs over oppfinnsomheten... - Fordi han er mann, han kan.. sier mannen.... Det må være utrolig morsomt å oppleve sånne ting i hverdagen... Håper du har en fin dag i dag, ballongtissing eller ei! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juni 2005 #432 Del Skrevet 14. juni 2005 I går hade foresten Annamannen vaska golvet da jeg kom ned... hvorfor det... jo fordi fireåringen hadde funnet ut at han skulle prøve å tisse på en ballong. Hvorfor det, spurte jeg, litt målløs over oppfinnsomheten... - Fordi han er mann, han kan.. sier mannen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #433 Del Skrevet 29. juni 2005 Å dele hus med en fireåring er jammen noe for seg selv. I går sa han det så treffende selv: "Jeg vil bestemme ALT!!!!!!" Men jeg er stolt mamma da. For sønnen min sykla uten støttehjul i dag. Han er i ferd med å bli stooooor. Lille gutten min. Stoooopp!!!! Kan så mye rart. I sted insisterte han på at vi skulle leke katapult. Og han forteller meg stadig vekk at "Jupitep" er den største planeten i verdensrommet. Sukk Skatten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 29. juni 2005 #434 Del Skrevet 29. juni 2005 Ja, ungene vokser fort. En må nyte tiden mens de er små for den tiden kommer aldri tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #435 Del Skrevet 29. juni 2005 Ja ikke sant... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #436 Del Skrevet 3. juli 2005 Her er det ferie... så istedet for at det er bare meg og lille prinsesse i huset er det plutselig en herjete fireåring, en slampete syttenåring og en feriesliten mann. Merker at det går meg litt på nervene... :oops: Samme hva jeg skal gjøre er det noen som slenger der og ligger eller går i veien. Fotball på TV og huset flyter av tomme glass som aldri blir flyttet inn i oppvaskmaskinen. Jeg vil ha fred og ro og orden og Norah Jones på CD. Og en kaffe latte. Da er det ferie for mor. I dag ble lille prinsesse stukket i fingeren av en hveps. Satt fredelig og lekte på gulvet og så så hun plutselig noe som lå der som var sånn passe stort til å plukke opp med pinsettgrepet. Også var det en sinna veps som STAKK i fingeren. Jeg måtte springe til å ta bort hveps og brodd og smøre på salve, og trøste da, selvfølgelig. Stakkar lille tapre frø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #437 Del Skrevet 15. juli 2005 Morsomt med nytt forum. Endelig har jeg greid å legge inn avatar... Her på "lannet" er livet bra. Sola skinner, jeg har jorbær i hagen og jeg har blitt litt bruuuun. Æh... litt i allefall... Litt både sol og brun faktisk... Igrunn så regner det. Men sola har skint... og jeg ER brunere enn noen gang før... i allefall siden familieferien i syden i 1986. Og jeg har hengekøye. Og jeg skal på ferie i overimorgen. Og jeg har tre nye bøker å lese... Vindens skygge, og en ny på engelsk av Liza Jewell, og den siste av Karin Fossum. Da er livet helt supert strengt tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 17. november 2005 #438 Del Skrevet 17. november 2005 Tilbake til hverdagen, HØRER jeg.... Lykke til med å sy i hop en travel hverdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 17. november 2005 #439 Del Skrevet 17. november 2005 Hei på deg! Er det travle dager for tiden! Tenkte jeg skulle hjelpe deg slik at du kommer deg over på ny side, første innlegg på denne siden er fra mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 18. november 2005 #440 Del Skrevet 18. november 2005 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå