Gå til innhold

Annas bok

:-) anna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å kjære Maxine' date=' jeg vet akkurat hva du mener... blir man noen gang vant til vintrene her nede. Og ikke minst at her ikke er vår?![/quote']

Uhm... Det er definitivt vår her! Jeg elsker våren! Satt og kikket på vårbilder jeg hadde tatt her om dagen. Gleder meg allerede.

Ellers er jeg også spent på om noe skjer her snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida ikke noe barn enda...

:-(

Men i dag kunne det ha blitt faktisk.

Har akkurat kommet hjem fra Ahus etter en fostervannslekkasje. Så nå kan det skje i løpet av noen få dager og om det ikke har skjedd i løpet av tre dager blir jeg satt igang.

Men det spørs også på om legene er enige med meg i at det var en fostervannslekkasje.

For å dele detaljene med dere... jeg satt på en kjøkkenstol og det kom nok fostervann til å lage en flekk på størrelse med et stort tefat som hadde trekt gjennom stolputa (løs type kan vaskes i maskin :ler: )

men legen mente det kunne være litt utflod.

:roll:

Så derfor var hun usikker på om det var nødvendig å behandle dette som en fostervannslekkasje.

(Dvs sette det igang om tre dager, senest... )

Hun kan bare våge.... da skrur jeg på kranen og beljer...¨

Takk for omtanken forresten...

Skal på kontroll i morgen, om det ikke skjer noe i natt da... Det er gode sjanser for at det nærmer seg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk med fostervannslekkasje i ukesvis.... Men jeg var ikke over tida, da....... :wink:

Tenker masse på deg, og jeg har tenkt å besøke deg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er jeg hjemme fra sykehuset igjen. De greier ikke å påvise fostervannslekkasje... så dermed blir det ikke noe igangsetting i løpet av tre dager... :cry:

Og det hjalp ikke med bæljing....for det er naturligvis best for barnet å være der inne.

Nå er jeg så sliten og lei av å vente og så måtte forholde seg til nye ting hele tiden. Å bare skulle nikke og smile.

Dette ser jeg nok humoren i om en stund. Men ikke akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om fjorten dager er alt over, og du er atter hjemme og koser deg med din lille prinsesse. Du skal se at disse dagene blir borte av seg selv, og at de er betydningsløse i den store sammenhengen.

Om du har lyst kan vi gå på kafe i morgen....? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Jeg ler litt jeg Tex, for alle tror jeg får jente...

Blir det en gutt kommer slekta og venner til å få hakeslepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neida ei uke over i dag og fremdeles ingenting...

men nå murrer det i allefall så det kan jo hende at noe skjer etterhvert.

Hadde vært hyggelig med kafe, Tex, men jeg tror ikke jeg orker. Er så diger og sliten og bekkenløs... men om du har lyst til å ta deg en tur hit så er du hjertelig velkommen... :-) Men lurt å ringe først ettersom jeg har tenkt meg til føden så raskt jeg bare kan....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle ramse opp for meg selv plagene jeg har hatt dette svangerskapet. Tror nesten jeg har prøvd det meste..

Dette bør bli en søt baby :wink:

- småblødninger

- ekstrem svangerskapskvalme

- bekkenløsning

- svangerskapskløe

- ekstrem trøtthet

- søvnproblemer

- halsbrann

- kramper i leggene

- vann i kroppen

- vena cava-syndrom

- fostervannslekkasje

- manglende følelse i hendene (sovende fingre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...