Gå til innhold

Annas bok

:-) anna

Anbefalte innlegg

Fremdeles litt sinna jeg da. Har ikke greid å få tak i legen min i dag, og nå må jeg innrømme at jeg lurer på hvor mye jeg skal orke å styre med dette i tillegg til alt annet for tida.

I natt har det vært minus 18 grader her!!!!

Helt vanvittig... men det er ekstremt vakkert ute!!

Nå skal jeg støvsuge litt og hykle til helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å kjære Maxine, jeg vet akkurat hva du mener... blir man noen gang vant til vintrene her nede. Og ikke minst at her ikke er vår?!

Jeg er i litt bedre humør. mammaen min er her og blir her til babyen er født. :) Veldig ok å slippe å styre med levering av treåringen når vi skal på sykehuset!!

For bringebærkapslene virker dårlig... har ikke født enda nei... :evil:

men men...

Har jeg noe annet å skrive om... nei ikke egentlig.

vil føde i natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :-)anna!

Nå er det "år og dag" siden jeg besøkte dagboken din. Men nå følger jeg litt ekstra med, siden det er rett før det store skjer. Vil bare ønske deg lykke til med alt! Gleder meg til fødselsrapporten!

Klem fra skogeki. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neeei... skjer det noe da... magen er i allefall på plass fremdeles.

Var på sykehuset i går og tok ekstra UL for å sjekke størrelsen på barnet... og det var jo ikke "ekstremt stort" det... legen antok 4000 - 4100 gram. Og det er jo ikke en gigantbaby...

Veldig letta... Og godt å se at alt stod bra til med lille Buzz. (treåringen insisterer på at om det blir en gutt så skal han hete Buzz Lightyear - til evigheten og forbi :ler: )

Så nå kan ting godt starte snart...

I går kjøpte vi forresten bilstol. Gracco-bilstol med sokkel som spennes fast i bilen (slik at man bare klikker fast setet) Og det mest geniale av alt - for 500 kr eklstra fikk vi med en trille som bilstolen kan festes i... praktisk når man skal i butikken f.eks. Og trilla var kjempefin, skikkelig kvalitet, og av typen man kan bruke lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten: tusen takk for hilsner Skogeki og Lunacia!!!

Koselig!!!! Takk fror omsorgen.

Og neida.... ikke barn i dag heller... enda mammaen min har bursdag og all ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen tusen takk for gode ord og hilsener. Akkurat det jeg trengte i dag. Dere er superjenter!!!!

I dag har jeg termin, men barnet er fremdeles i magen. Føler meg trist, lei, sliten og litt egoistisk som klager over noe slikt.

Jeg er overmannet av hormoner. Tårene står i øynene mine hele tiden og jeg har mest lyst til å krype under dyna og bare bli der. Har vært urettferdig mot treåringen en gang allerede, og føler meg som en slem urimelig mor, selv om jeg bad om unnskyldning med en gang.

Jeg vet jo at det bare er snakk om dager nå.. men det føles uendelig likevel. Har nesten mistet troen på at dette barnet skal komme ut noensinne. Og logisk sett vet jeg jo at det er umulig... men inne i meg er tvilen reell samme hvor idiotisk det høres ut.

Skulle ønske jeg kunne ha kommet på Roma i går, men jeg orket rett og slett ikke. Er bekkenløs og sliten og har nada overskudd. Lover å ta det igjen senere!!

Og jeg lover å instruere annamannen om å skrive inn her når han kommer hjem fra sykehuset.

Kjempestor klem til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du må ta igjen noen av de dagene du gikk glipp av sist...... :wink:

Jeg gikk seksten dager over med lillemann, det ER en ende på alt.

Klem fra Tex *smask*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å sjekke, trøste, inspirere, (fyll ut det som passer)

I dag er det seks måneder siden jeg så deg og magen din! :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...