:-) anna Skrevet 19. november 2004 Forfatter #321 Del Skrevet 19. november 2004 Fremdeles litt sinna jeg da. Har ikke greid å få tak i legen min i dag, og nå må jeg innrømme at jeg lurer på hvor mye jeg skal orke å styre med dette i tillegg til alt annet for tida. I natt har det vært minus 18 grader her!!!! Helt vanvittig... men det er ekstremt vakkert ute!! Nå skal jeg støvsuge litt og hykle til helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 19. november 2004 #322 Del Skrevet 19. november 2004 Brrrrr!!!! Fryser jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. november 2004 #323 Del Skrevet 20. november 2004 Forstår godt at du er frustrert, Anna. Men jeg tror alt kommer til å gå bra, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 22. november 2004 Forfatter #324 Del Skrevet 22. november 2004 Å kjære Maxine, jeg vet akkurat hva du mener... blir man noen gang vant til vintrene her nede. Og ikke minst at her ikke er vår?! Jeg er i litt bedre humør. mammaen min er her og blir her til babyen er født. Veldig ok å slippe å styre med levering av treåringen når vi skal på sykehuset!! For bringebærkapslene virker dårlig... har ikke født enda nei... :evil: men men... Har jeg noe annet å skrive om... nei ikke egentlig. vil føde i natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogeki Skrevet 22. november 2004 #325 Del Skrevet 22. november 2004 Hei på deg :-)anna! Nå er det "år og dag" siden jeg besøkte dagboken din. Men nå følger jeg litt ekstra med, siden det er rett før det store skjer. Vil bare ønske deg lykke til med alt! Gleder meg til fødselsrapporten! Klem fra skogeki. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 22. november 2004 #326 Del Skrevet 22. november 2004 Hei, vil bare gi deg en :trøste: Tenker på deg og håper det skjer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. november 2004 #327 Del Skrevet 23. november 2004 Nå...? Hva skjer `a....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 24. november 2004 Forfatter #328 Del Skrevet 24. november 2004 Neeei... skjer det noe da... magen er i allefall på plass fremdeles. Var på sykehuset i går og tok ekstra UL for å sjekke størrelsen på barnet... og det var jo ikke "ekstremt stort" det... legen antok 4000 - 4100 gram. Og det er jo ikke en gigantbaby... Veldig letta... Og godt å se at alt stod bra til med lille Buzz. (treåringen insisterer på at om det blir en gutt så skal han hete Buzz Lightyear - til evigheten og forbi ) Så nå kan ting godt starte snart... I går kjøpte vi forresten bilstol. Gracco-bilstol med sokkel som spennes fast i bilen (slik at man bare klikker fast setet) Og det mest geniale av alt - for 500 kr eklstra fikk vi med en trille som bilstolen kan festes i... praktisk når man skal i butikken f.eks. Og trilla var kjempefin, skikkelig kvalitet, og av typen man kan bruke lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 25. november 2004 Forfatter #329 Del Skrevet 25. november 2004 Forresten: tusen takk for hilsner Skogeki og Lunacia!!! Koselig!!!! Takk fror omsorgen. Og neida.... ikke barn i dag heller... enda mammaen min har bursdag og all ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 25. november 2004 #330 Del Skrevet 25. november 2004 Hihi.. Like spent hver gang det kommer et nytt innlegg i boken din, Anna :-)! *klemmeanna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. november 2004 #331 Del Skrevet 25. november 2004 *trommer med fingrene sammen med anna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 25. november 2004 #332 Del Skrevet 25. november 2004 Sjekker dagboken spent hver gang det er nye innlegg......... Venter sammen med deg nå Anna!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 25. november 2004 #333 Del Skrevet 25. november 2004 Bare titter innom for å ønske deg en super helg! fra baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 26. november 2004 #334 Del Skrevet 26. november 2004 Nå må det vel komme baby snart? *vente* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 27. november 2004 Forfatter #335 Del Skrevet 27. november 2004 Tusen tusen takk for gode ord og hilsener. Akkurat det jeg trengte i dag. Dere er superjenter!!!! I dag har jeg termin, men barnet er fremdeles i magen. Føler meg trist, lei, sliten og litt egoistisk som klager over noe slikt. Jeg er overmannet av hormoner. Tårene står i øynene mine hele tiden og jeg har mest lyst til å krype under dyna og bare bli der. Har vært urettferdig mot treåringen en gang allerede, og føler meg som en slem urimelig mor, selv om jeg bad om unnskyldning med en gang. Jeg vet jo at det bare er snakk om dager nå.. men det føles uendelig likevel. Har nesten mistet troen på at dette barnet skal komme ut noensinne. Og logisk sett vet jeg jo at det er umulig... men inne i meg er tvilen reell samme hvor idiotisk det høres ut. Skulle ønske jeg kunne ha kommet på Roma i går, men jeg orket rett og slett ikke. Er bekkenløs og sliten og har nada overskudd. Lover å ta det igjen senere!! Og jeg lover å instruere annamannen om å skrive inn her når han kommer hjem fra sykehuset. Kjempestor klem til alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. november 2004 #336 Del Skrevet 27. november 2004 Kanskje du må ta igjen noen av de dagene du gikk glipp av sist...... Jeg gikk seksten dager over med lillemann, det ER en ende på alt. Klem fra Tex *smask* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 28. november 2004 Forfatter #337 Del Skrevet 28. november 2004 En dag på overtid og ingen baby... *sukke tungt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 28. november 2004 #338 Del Skrevet 28. november 2004 Lykke til uasnett hvilken dag det skjer anna:), gleder meg til det er annamannen og ikke du som skriver her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 29. november 2004 Forfatter #339 Del Skrevet 29. november 2004 Takk for gode ord Cilla Nå er klokka fire. jeg er to dager over termin og..... ingenting skjer. *dobbeltsukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 29. november 2004 #340 Del Skrevet 29. november 2004 Bare innom for å sjekke, trøste, inspirere, (fyll ut det som passer) I dag er det seks måneder siden jeg så deg og magen din! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå