Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2002 #1 Skrevet 25. april 2002 Hei! Jeg bare lurer på om det er noen gutter som barberer seg av og til rundt rumpehullet, for å få analkos. Da mener jeg ikke homofile e.l. men for å komme til g-punktet. Jeg syns nemlig det er litt ekkelt med hår hvis jeg skal fingre der. Noen erfaringer kanskje, jenter? - Milly
Gjest gurimalla Skrevet 25. april 2002 #2 Skrevet 25. april 2002 Synes du at hår er ekkelt når du skal fingre der? Herregud, hvor er logikken? 12
Hedda-78 Skrevet 25. april 2002 #3 Skrevet 25. april 2002 Min type gjer det, og eg synes det er deilig!12
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2002 #4 Skrevet 25. april 2002 Selvsagt gjør jeg det ... gjør ikke alle det da?
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2002 #6 Skrevet 25. april 2002 Hm.. Tror ikke du har problem med håret. Jeg tror problemet ligger i at du ikke liker det i det hele. Å fingre et "manne-hull" er sånn. Og du må bare akseptere. Du kommer sikkert til å si , at det kansje er noen som gjør det. Men for all del ikke tving en mann til å barbere seg der nede. Han kommer til å slutte å gjøre det etter hvert. Fordi han ikke orker mer, når det vokser ut igjen. Og det gjør det !! Da er det jo enda eklere. Det er stift. Og stikker.. Huff. nei ha det fløyels mykt.
Lambda Skrevet 26. april 2002 #7 Skrevet 26. april 2002 Jeg barberer meg på og rundt balla og penis. Og da er det ikke mange drag med høvelen før man er "glatt" bak heller. Så jeg gjør det. Jeg tror nok at min kjære setter pris på det. Jeg gjør iallefall det:) Blir mere følsom, og så føles det reinere også. Kan nevne at Kagge barberte seg der bak da han gikk til nordpolen. Eller var det sørpolen? Samme kan det være, men han barberte seg iallefall. Det gjorde han for å spare på toalettpapiret. Det beviser jo at det er mere reinslig:)
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #8 Skrevet 26. april 2002 Herregud....driver dere og roter i hverandres rasshøl? Kan ikke dyrene få lov å ha denne primitive aktiviteten i fred? Slik at man kan skille menneskene og dyrene?
Lambda Skrevet 26. april 2002 #9 Skrevet 26. april 2002 Oki, det er din mening. Greit nok det. Men tro meg, du går glipp av noe som er utrolig deilig! Your loss:)
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #10 Skrevet 26. april 2002 Samme "anonym" igjen... Det "å gå glipp av" var faktisk uvanlig dumt sagt, Lambda! Tror du ikke voksne folk VET hva som gir de vellyst eller ikke?
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #11 Skrevet 26. april 2002 Hei, det er meg som opprinnelig skrev innlegget, og jeg vil komme med en liten erfaring jeg fikk i går! Snakket med samboeren min om det, at jeg syns det hadde vært spennende å finne g-punktet hans, leke litt der. Og jeg fikk meg en overraskelse da vi skulle legge oss. Han hadde barbert seg fra rumpehullet til rundt ballene. Kjempedeilig! Så det ble analkos og kjempedeilig sex. Jeg skjønner jo de som ikke vil prøve, men jeg må få si at jeg syns dette var et lite ekstra krydder. Og du og du, som han kommer! hihi... Klem fra meg!
Lambda Skrevet 26. april 2002 #12 Skrevet 26. april 2002 Joda, anonym, jeg tror at mange voksne vet hva som gir de vellyst eller ikke. Og smaken er forskjellig fra person til person. Men jeg vet også at mange voksne ikke tør å utforske visse anale gleder, pga fordommer som homofobi og tanker om at slike ting får dyra ta seg av. Mannens ”g-punkt”, som er prostata, når man via rumpehullet. Og de aller fleste menn er meget følsomme der. Dette er noe leger og sexologer kan bekrefte. Og det å få prostata stimmulert er en herlig følelse. Derfor synes ikke jeg det er uvanlig dumt av meg å påstå at du, anonym, går glipp av noe herlig. Men jeg sitter ikke her og sier at du skal prøve det hvis det byr deg imot. For du er et fritt individ, og gjør som du vil, så lenge det ikke skader noen, eller bryter med lover og regler. Men jeg vil ha meg frabett at slike som du sitter og rakker ned på de som faktisk tør å utforske seg selv og de gleder kroppen kan gi. Mvh lambda
Gjest sexysadie Skrevet 26. april 2002 #13 Skrevet 26. april 2002 Hvis man ikke liker å bruke fingeren når man koser m sin elsker så kan man jo kjøpe seg en "Strap - on" og peise i.....rompehullet! 'Deilig lørdagskos det!¨'
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #14 Skrevet 26. april 2002 Joda Lambda, nysgjerrigheten på hvor fantasisk dette liksom skal være, har gjort at jeg forlengst har prøvd å få det bekreftet, fullstendig uten positivt resultat. Jeg er kåt som et svin overalt nedi der, bare ikke i r###. Er jeg da vanskapt? *LOL*
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #15 Skrevet 26. april 2002 Jeg har virkelig behov for å forstå dette. Jeg klarer altså ikke å assosiere bæsj med sex, sorry... Tanken på en finger der jeg vanligvis dytter ut ting, eller å plassere en finger der en annen dytter ut ting... jeg beklager, jeg har virkelig prøvd å finne ut av dette, jeg ser jo blant annet på disse sidene at det skal være så deilig, men bare tanken gir meg frysninger, jeg synes det er unødvendig. Jeg er 27 år, og har prøvd mye forskjellig, jeg er ikke spesielt snerpete, faktisk. Men akkurat analsex klarer jeg ikke å få noen forståelse for, og jeg skulle virkelig gjerne forstått dette. Jeg ser dere skriver om menns g-punkt, og at det er følsomt osv. Men det finnes jo titusenvis av følsomme punkter på en kropp, og så utrolig mange ting man kan gjøre med hverandre seksuelt som ikke gir deg bæsj på fingeren eller penis, så HVORFOR? Jeg prøver ikke å fordømme eller gjøre narr, jeg ønsker virkelig å forstå dette. Og til den som påstår at jeg "går glipp av noe" - skal jeg altså egentlig lure på om kjæresten min er så fornøyd som jeg er nå da, om han kanskje ønsker seg det han også?? Blir helt paranoid jeg.
aline Skrevet 26. april 2002 #16 Skrevet 26. april 2002 Det er da ingenting galt med verken det å ønske å ha analsex eller det å ikke ønske det! Om man ikke finner det interessant å prøve, så lar man det vær. Så lenge man har heller sterke motforestillinger mot det, så vil man aldri finne ut hva partneren kunne tenkt seg å prøve heller. Men en ting jeg føler blir gjentatt og gjentatt: MAN FÅR IKKE BÆRSJ PÅ VERKEN FINGRE ELLER PENIS VED ANALSEX!!!!!!!!!!! Hvor FÅR dere det fra??? Vi går faktisk ikke rundt med endetarmen full av bærsj til vanlig! Men har man ikke lyst så har man ikke lyst! la det da vær! Ja det er noen/flere av oss her inne som synes det er deilig, og kanskje dere går glipp av noe i våre øyne. Men hva så? Oss om det! 12 1
Hedda-78 Skrevet 26. april 2002 #17 Skrevet 26. april 2002 Henger meg på Aline her. Dei som vil prøve det, gjer det, og dei som ikkje vil prøve det, gjer det ikkje. Har ikkje tenkt å henge ut dei som likar annaleis sex enn meg, alle må jo få bestemme sjølv! Det er faktisk eit STORT poeng ved sex: ein skal ikkje gjere noko ein ikkje har lyst til. Så lenge begge/alle partar har lyst, det ikkje involverar dyr eller barn under 16 år, er ALT tillatt og normalt. Det går ikkje an å sei at ein "går glipp av" noko, dersom ein faktisk ikkje har lyst til å prøve det! Og til anonym som meinte at vi burde la dyra ha denne primitive adferden i fred, slik at det går an å skille dyr og menneske: Menneske er ein dyreart, og våre seksuelle drifter er vel det som skiller oss MINST fra dyra uansett. Og dessuten: har det noko å sei, så lenge ein likar det? 12
Lille Skrevet 26. april 2002 #18 Skrevet 26. april 2002 Det er vel ikke akkurat vanlig at dyr praktiserer analsex? En av de tingene som skiller oss fra dyr på dette området, er at dyr forplanter seg, mens vi mennesker har sex av andre grunner i tillegg..det trodde iallefall jeg. La nå folk få holde på med det de vil i fred, kan ikke skjønne at det skulle plage noen hva naboen foretar seg på soverommet. Skjønner ikke denne trangen til å fordømme andres fantasier og lyster.12
katta Skrevet 26. april 2002 #19 Skrevet 26. april 2002 Det har faktisk blitt påvist at delfiner har en masse sex, kun for kosens skyld.
Amarone Skrevet 26. april 2002 #20 Skrevet 26. april 2002 Og for å hjelpe til med å bringe debatten av sporet: Sjimpanser har også sex for moro skyld. Da er vi tre arter som koser oss for kosens i seg selv! Amarone
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå