Gå til innhold

Blondinevitser vs brunettevitser


Gjest Largo

Anbefalte innlegg

En gang for en god stund siden skrev jeg på et annet forum. Det var en egen avdeling for humor/vitser der, og en periode florerte det med blondinevitser der. Stort sett fikk de står uimotsagt, men til slutt var det en (blondine) som etterlyste f. eks. brunettevitser.

Jeg søkte litt rundt på nettet og fant at det var blitt laget en del brunettevister som ikke gikk ut på at de var dumme, men stygge og uattraktive. Eksempel:

- Hva kalles en kjekk mann sammen med ei brunette? Svar: Et gissel.

- Hvorfor gjør t-skjorter med tekst seg best på brunetter? Svar: Fordi tekst gjør seg best på et plant underlag.

Blondinevitsene hadde skapt lite debatt, men mitt lille knippe med brunettevitser skapte en voldsom furore, det ble mange hundre svarinnlegg. Jeg konkluderer derfor med at kvinner kan godt leve med å bli kalt dumme, men om noen skulle påstå at de er stygge og uattraktive, DA reagerer de. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg søkte litt rundt på nettet og fant at det var blitt laget en del brunettevister som ikke gikk ut på at de var dumme, men stygge og uattraktive.

Glemte å få med et "ikke", det skulle stå at "de ikke var dumme, men stygge og uattraktive".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Ja det er nok veldig sant. Og kjenner at jeg ble litt provosert av å lese det selv nå :P

Er du stygg i vår verden, så er du verdiløs - det er normene vi alle vokser opp med, og da er det ikke rart at mange dessverre måler verdi og popularitet i utseende.

"dumme" jenter kan godt være pene, og er de pene så er det håp for dem uansett - ikkesant?

For en verden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er større tabu for en jente å være stygg enn å være dum.

Men hva er en stygg jente?

Det er som er stygt for noen er ikke nødvendigvis stygt for andre. Har sett mange utrolig "stygge" damer som likevel har fått tak i noen. De "noen" kan ikke ha synes at de damene er stygge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...