MarianneE Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #21 Skrevet 22. desember 2009 mennår begynner de å sende dette, tro?
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #23 Skrevet 22. desember 2009 mennår begynner de å sende dette, tro? sikkert rett etter nyttår.
Poppzy Skrevet 4. januar 2010 #24 Skrevet 4. januar 2010 Så nettopp en reklame på TV3 at de skal begynne å sende Svenske Hollywoodfruer fra 18. januar. Hva med den norske da? Skal vel ikke sende begge samtidig? Det blir vel litt vel mye
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #25 Skrevet 4. januar 2010 Så nettopp en reklame på TV3 at de skal begynne å sende Svenske Hollywoodfruer fra 18. januar. Hva med den norske da? Skal vel ikke sende begge samtidig? Det blir vel litt vel mye De sender kanskje den Svenske først også den Norske
Poppzy Skrevet 4. januar 2010 #26 Skrevet 4. januar 2010 De sender kanskje den Svenske først også den Norske Ja, det er godt mulig.
Wonders Skrevet 6. januar 2010 #27 Skrevet 6. januar 2010 "Gucci, Louis Vitton, Gucci ..." hehehe - noe av det mest sinnsyke jeg har sett på lenge. Skjemmes av å være norsk når jeg ser sånt. Jeg er norsk og har veskene hun har, men gjør ikke noe big deal ut av det, for jeg har en personlighet, som ikke er kjøpt.. Hun som står der og viser frem veskesamlingen sin (som ikke er spesielt imponerende om man f.eks. har sett denne på The Purse Forum - her snakker vi vesker for millioner, ikke slitte LV vesker til noen få tusenlapper) og hun i bilen - de virker bare så utrolig fjerne... :rødme: Er flittig bruker her, og jeg ser ikke helt stasen med å flashe noen heller...med ting som er gammelt nytt innenfor vesker.
Gjest maskepi Skrevet 6. januar 2010 #28 Skrevet 6. januar 2010 Jeg driter i hva slags vesker folk har. Og dette programmet tror jeg ikke at jeg klarer å se, vil bli for flau på deltakernes vegne.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #29 Skrevet 6. januar 2010 Blir gøy når den Svenske begynner. Gleder meg til å høre alle de latterlige uttalelsene til ho Anna Anka. Som f.eks at ingen brunetter har sjarm eller er pene Vil ikke akkuratt påstå at hun er så veldig pen heller
Gjest whatta Skrevet 6. januar 2010 #30 Skrevet 6. januar 2010 Blir gøy når den Svenske begynner. Gleder meg til å høre alle de latterlige uttalelsene til ho Anna Anka. Som f.eks at ingen brunetter har sjarm eller er pene Vil ikke akkuratt påstå at hun er så veldig pen heller Anna ja, tror ikke jeg orker å se på henne, finnes det et mer blåst kvinnemenneske enn henne.... Lyver for å sette seg selv i bedre lys, de avblåsningene hun påsto hun ga mannen hadde visst ikke han opplevd noe særlig av ifølge han.... Sånn blir det når botoxen og silikonet går til hjernen.
Wonders Skrevet 6. januar 2010 #31 Skrevet 6. januar 2010 (endret) skal nok ta det opp, men orker ikke se trash-tv live. Det er det ik verd. Endret 6. januar 2010 av Wonders
Gjest Gjest_elin_* Skrevet 6. januar 2010 #32 Skrevet 6. januar 2010 Anna ja, tror ikke jeg orker å se på henne, finnes det et mer blåst kvinnemenneske enn henne.... Lyver for å sette seg selv i bedre lys, de avblåsningene hun påsto hun ga mannen hadde visst ikke han opplevd noe særlig av ifølge han.... Sånn blir det når botoxen og silikonet går til hjernen. Haha hun er så patetisk. Tror hun sier alle de dumme tingene kun for å få oppmerksomhet og for å provosere
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #33 Skrevet 6. januar 2010 Har sett serien allerede - den ligger ute på tv3.se gratis...fornøyelig ja.
Wonders Skrevet 6. januar 2010 #34 Skrevet 6. januar 2010 (endret) oioioi inn å spole igjennom...vil bare se, det er vel ikke særlig mye å høre på Anna Anka banner som en nordlending, ligner på Anette Bøe! Se de ligner synes jeg... Endret 6. januar 2010 av Wonders
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #35 Skrevet 7. januar 2010 Gleder meg til dette begynner Gleder meg også til å se den Svenske versjonen. De damene der virka jo helt blåst i hode. "jeg tar på meg leppestift 50 ganger om dagen"
Wonders Skrevet 8. januar 2010 #36 Skrevet 8. januar 2010 hun har jo ikke farge på leppestiften en gang...Den er ekkel i fargen. Barna virker jo ik påvirket, ennå...
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #37 Skrevet 8. januar 2010 hun har jo ikke farge på leppestiften en gang...Den er ekkel i fargen. Barna virker jo ik påvirket, ennå... Ja den leppestiften var jo sånn hudfarget:s Ekkelt ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå