MarianneE Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Herregud, hvem ER det mennesket på reklamen som står og sier at hun tar heller imot et fake smil enn intet smil? *grøss*
LilleSiri Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Utrolig dypt! Mern jeg kommer til å se på
Gjest KateW Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Ja, MariannE det må du finne ut av, sånn at jeg kan småskade henne. Suge bottoxen ut av henne, for eksempel...
Gjest KateW Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Vi har også funnet en som heter Siv. Hun bor der, er 38 år, og gift med en mann som er 60 år og har et barn Kan det være henne?
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 det er bedre med et fake smil enn et inten smil. haha jeg må så se på det når det det kommer på tv3
Gjest Gjest_Truls_* Skrevet 17. desember 2009 #6 Skrevet 17. desember 2009 Herregud, hvem ER det mennesket på reklamen som står og sier at hun tar heller imot et fake smil enn intet smil? *grøss* Hun ser ut som hun har fått trynet trøkt inn av et tog eller noe.. Og så hun andre osm sitter i bilen. er en kjent nakenmodel. Beatrice tror jeg hun heter.
Gjest Gjest_lol_* Skrevet 17. desember 2009 #7 Skrevet 17. desember 2009 Hun ser ut som hun har fått trynet trøkt inn av et tog eller noe.. Og så hun andre osm sitter i bilen. er en kjent nakenmodel. Beatrice tror jeg hun heter. haha ja.lurer på hvor mye botox hun har stappa inn i trynet! er ho naken modell ho i bilen?
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2009 #8 Skrevet 17. desember 2009 haha ja.lurer på hvor mye botox hun har stappa inn i trynet! er ho naken modell ho i bilen? Mener hun brunetten i bilen er nakenmodell ja, (ihvertfall var hun det før). Husker henne fra jeg smugtittet i min brors Vi Menn-blader på 80/begynnelsen av 90-tallet. så hun har nok gjort et uforglemmelig inntrykk Hun har visst gifta seg med en Chippendale-fyr.
Gjest Gjest_anna_* Skrevet 18. desember 2009 #9 Skrevet 18. desember 2009 gleder meg til programet begynner. ho ene som skrøyt av alle gucci veksene sine virka helt blåst!
Gjest Gjest_Petronella_* Skrevet 18. desember 2009 #10 Skrevet 18. desember 2009 "Gucci, Louis Vitton, Gucci ..." hehehe - noe av det mest sinnsyke jeg har sett på lenge. Skjemmes av å være norsk når jeg ser sånt.
MarianneE Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 18. desember 2009 "Gucci, Louis Vitton, Gucci ..." hehehe - noe av det mest sinnsyke jeg har sett på lenge. Skjemmes av å være norsk når jeg ser sånt. bare jeg som synes hun har svensk akksent der hun står og flasher veskene?
Poppzy Skrevet 18. desember 2009 #12 Skrevet 18. desember 2009 bare jeg som synes hun har svensk akksent der hun står og flasher veskene? Det syns jeg også at hun har.
Gjest Gjest_linn_* Skrevet 18. desember 2009 #13 Skrevet 18. desember 2009 bare jeg som synes hun har svensk akksent der hun står og flasher veskene? jeg syns å det. men hun er vel norsk?
Pjukset Skrevet 18. desember 2009 #14 Skrevet 18. desember 2009 Herregud, hvem ER det mennesket på reklamen som står og sier at hun tar heller imot et fake smil enn intet smil? *grøss* Dette MÅ jeg se!
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 18. desember 2009 #15 Skrevet 18. desember 2009 noen som vet når det begynner??
Christiane_W Skrevet 19. desember 2009 #16 Skrevet 19. desember 2009 Dette virker som et utrolig teit program - jeg blir flau bare av å se reklamen! De damene virker jo helt "blåst"... Hun som står der og viser frem veskesamlingen sin (som ikke er spesielt imponerende om man f.eks. har sett denne på The Purse Forum - her snakker vi vesker for millioner, ikke slitte LV vesker til noen få tusenlapper) og hun i bilen - de virker bare så utrolig fjerne...
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #17 Skrevet 21. desember 2009 Dette virker som et utrolig teit program - jeg blir flau bare av å se reklamen! De damene virker jo helt "blåst"... Hun som står der og viser frem veskesamlingen sin (som ikke er spesielt imponerende om man f.eks. har sett denne på The Purse Forum - her snakker vi vesker for millioner, ikke slitte LV vesker til noen få tusenlapper) og hun i bilen - de virker bare så utrolig fjerne... enig.virker som et utrolig teit program! blir flau av ho ene som viser veskene sine.huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå