Gå til innhold

Hvordan syk er jeg?

Fremhevede innlegg

Gjest kvinne27
Skrevet

Hei! Jeg lurer på om dere kan hjelpe meg litt med å tyde symptomene i kroppen min..

For 4 dager siden begynte jeg på et antidepressiva som heter venlafaxin, jeg merket bivirkninger bare noen timer etterpå.. merkelig ekkel følelse i halsen, anspent kropp og anspent kjeve som gjorde at jeg bet tenner konstant. Rastløs i kroppen og dårlig søvn og nedsatt appetitt og vond hals utover kvelden.

Nå fire dager etterpå har jeg like vondt i halsen og nyser som en gal. Ikke tett i nese og ikke noe feber, men hører en hvesende lyd i bihulene når jeg puster inn..

Er dette bare en vanlig forkjølelse, eller er dette begynnelse på svineinfluensa tro? Jeg er slapp og sliten.. Men vet ikke om dette er bivirkninger fra pillene eller noe annet..

hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er redd eller føler deg utrolig dårlig så hadde jeg tatt en tur til doktor.

Mange er jo syke nå, og forkjølelse er jo ikke akkurat sjeldent i disse tider =) . Er det svineinfluensa eller influensa og du blir dårlgiere, så er det jo bare å holde seg inne. Legene kan ikke få deg raskere frisk uansett.

Skrevet

Jeg går også på dette og det høres litt rart ut om dette skal komme av dem. Hør med legen om du ikke blir bedre. Jeg ble skikkelig kroppsklein den første tiden. Litt sånn "influensasyk" med verking i kroppen, men ikke noe tett nese eller sår hals eller noe. Dette merker jeg også når jeg har glemt å ta en tablett. Tar de om morgenen og har jeg glemt den så begynner ubehaget/verkingen utpå ettermiddagen. Da kommer jeg på det og tar den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...