Gå til innhold

Jentesex

Gjest Nysgjerrig jente:)

Fremhevede innlegg

Gjest Nysgjerrig jente:)
Skrevet

Takk gud for at vi er fler:)

Jeg har ønsket å ha jentesex i 2 år nå :) Har samboer og har det kjempe bra med han. Vet jeg ikke er lesbe, men har sinnsykt lyst til å prøve. Det har ikke vært lett det der, og jeg trodde jeg var en av de få som ikke hadde prøvd. Men ser jo nå at vi er fler.

Jeg ser på meg selv som en ganske pen jente, er 21 og kunne tenke meg å ha jentesex med ei anna vakker ei. Er det som tenner meg.

Jeg har nesten gitt opp håpet etter å ha vært på lesbe chat, og de jeg evt har truffet der , har vært helt desperate. De gikk nemlig for fort frem og det skremte meg litt. Jeg føler meg ganske uerfaren på det området og derfor er jeg også litt sjenert. Føler at noen må veilede, men heller ikke være for ekstreme. Har lism den tanken av at hvis man møtes så tar man det bare derfra, da vil det også føles mer naturlig og selvfølgelig bli større nytelse for begge.

Vet dere hva som er det beste med det hele. Typa mi har ikke noe imot at jeg prøver det. Han skjønner meg godt og vet at det er et behov en del jenter trenger å dekke :) Og det er heller ikke unaturlig at de fleste jenter tenner på damekropp. Vi har jo tross alt mer å by på. Bl.a myk kropp, mykere lepper. Vi er flinkere til å kysse,mener nå jeg. Og når det kommer til jentesexen så vet vi jenter selv hva vi liker best. Er ikke alltid lett for guttene å vete hvordan de skal stimulere oss jentene nettopp fordi de ikke er jenter selv. Jeg har kysset venninner før og bare den følelsen tente meg.

Synes forresten at det ikke gjør noe om jenter har sillikon:) Det er pent så lenge det ikke blir for stort og glamour aktig. Skal legge inn sillikon selv i januar og gleder meg masse til det.

:) :) :) :) :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi er flinkere til å kysse

Hvordan vet du det? Fordi du har vært på fest og klina med jenter? Gutter kan kysse minst like godt som jenter, tror du vi har sandpapir lepper?

Lykke til med fitteslikkingen.

Skrevet

Jeg har hatt jentesex. Og det er helt anderledes enn å ha sex med en gutt, det er godt på forskjelligemåter.Kunne gjerne hatt det igjen =)

Skrevet
Vet jeg ikke er lesbe, men har sinnsykt lyst til å prøve.

de fleste jenter tenner på damekropp. Vi har jo tross alt mer å by på. Bl.a myk kropp, mykere lepper. Vi er flinkere til å kysse,mener nå jeg. Og når det kommer til jentesexen så vet vi jenter selv hva vi liker best. Er ikke alltid lett for guttene å vete hvordan de skal stimulere oss jentene nettopp fordi de ikke er jenter selv. Jeg har kysset venninner før og bare den følelsen tente meg.

Synes forresten at det ikke gjør noe om jenter har sillikon:) Det er pent så lenge det ikke blir for stort og glamour aktig. Skal legge inn sillikon selv i januar og gleder meg masse til det.

:) :) :) :) :) :) :)

vel vel, du er iallfall ikke hetero. høres ut som en biseksuell som liker jenter bedre enn gutter.

Skrevet

På lesbechattene jeg har vært innom er da flertallet menn som gir seg ut for å være damer, så tror ikke akkurat det er så stor sjanse for å treffe noen der..

• 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...