Cæmis Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 (endret) Synes det er så hyggelig å se på alle de nydelige kjolene alle dere andre bruder har valgt! Nå er det sånn at det er noen som har postet i bryllupsdagboken sin, men ikke alltid like lett å finne frem til den siden linken ligger.. Post link til kjolen deres her, så kan vi beundre hverandres valg! og kanskje noen som ikke har kjøpt sin får litt inspirasjon! Vår egen brudekjole tråd! Dette er miiiiin: FLAUNT IT! Bildet fjernet iht reglene om kopirett Bond, mod Endret 16. desember 2009 av Bond
Thinkerbelle Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 ååå.. pronovias sant? veldig fin iallefall=)
Sunshine Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 (endret) Jeg har kjøpt Tuscana Vidal Jeg har ingen drømmekjole, og ikke fant jeg noen de gangene jeg var og prøvde heller. Denne var en av de som satt penest, og helt tilfeldig fant jeg den veldig billig i riktig størrelse Endret 16. desember 2009 av Sunshine
Gjest Vinterbrud <3 Skrevet 16. desember 2009 #7 Skrevet 16. desember 2009 Her er min nydelige kjole Forelsket meg totalt i den med en gang jeg fikk den på, og jeg synes den nesten er finere i virkeligheten enn på modellen.. http://www.google.no/imgres?imgurl=http://...ved=0CCkQ9QEwCg :rødme:
Cæmis Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. desember 2009 Utrolig pen! Passer veldig godt til vinterbryllup også!
Idnar Skrevet 16. desember 2009 #9 Skrevet 16. desember 2009 Nydelige kjoler dere har kjøpt, jenter! Fine kjolen min! :rødme: Den er myye finere i virkeligheten enn på bildet, også er den ikke kritthvit og blå, men ivory og gull
Supramundane Skrevet 17. desember 2009 #10 Skrevet 17. desember 2009 Min kjole! (men båndet er hvitt, ikke rosa)
Anglofil Skrevet 17. desember 2009 #11 Skrevet 17. desember 2009 Her er kjolen min! :rødme: Mvh Yvonne
Gjest Pippelipp Skrevet 17. desember 2009 #13 Skrevet 17. desember 2009 Jeg har kjøpt Tuscana Vidal Jeg har ingen drømmekjole, og ikke fant jeg noen de gangene jeg var og prøvde heller. Denne var en av de som satt penest, og helt tilfeldig fant jeg den veldig billig i riktig størrelse NYYYYYYDELIG!
Thinkerbelle Skrevet 17. desember 2009 #14 Skrevet 17. desember 2009 Sååå mange fine kjoler! For dere som har kjøpt Maggie Sottero - har dere kjøt de i butikk i Norge, eller er de kjøpt i utlandet, eller på nettet?
Anglofil Skrevet 17. desember 2009 #15 Skrevet 17. desember 2009 Sååå mange fine kjoler! For dere som har kjøpt Maggie Sottero - har dere kjøt de i butikk i Norge, eller er de kjøpt i utlandet, eller på nettet? Jeg kjøpte min fra eBay, dvs fikk tilsendt fra Kina. Mvh Yvonne
Frk. Belle Skrevet 17. desember 2009 #16 Skrevet 17. desember 2009 (endret) "Trina" fra Maggi Sottero er min kjole. http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...&style=A483 (men uten operler på og med snøring i ryggen). Her er et annet bilde: http://www.1stcallforweddings.co.uk/showro...ns/cl-2643.html Den første jeg prøvde på og jeg gleder meg sånn til å gå med den. :rødme: Har inntrykk av at M.Sottero-kjolene har veldig god passform. Min sitter ihvertfall helt supert og synes den fremhever figuren min på best mulig måte;) Endret 17. desember 2009 av Frk. Belle
Frk. Belle Skrevet 17. desember 2009 #17 Skrevet 17. desember 2009 Sååå mange fine kjoler! For dere som har kjøpt Maggie Sottero - har dere kjøt de i butikk i Norge, eller er de kjøpt i utlandet, eller på nettet? Kjøpt hos Kristins brudesalong på Lillestrøm. Vet at Anne Bee Brudespesialisten i Drammen også fører M.Sottero. Men det er ganske lang leveringstid på kjolene (med mindre de har riktig str i butikken) så lurt å være ute i god tid (jeg bestillte kjolen i September og forventer å få den i Februar...)
Cæmis Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #18 Skrevet 17. desember 2009 Her er kjolen min Dette var en av de første kjolene jeg prøvde! Så nydelig ut på hengeren, dessverre var det ikke en kjole for meg, men tenker alltid "åh, første kjolen jeg prøvde" hver gang jeg ser den i blader eller noe.. Nydelig! Ser det kommer til å bli mange vakre bruder i 2010!
Nique Skrevet 17. desember 2009 #19 Skrevet 17. desember 2009 Åh, jeg får ikke vist min, siden den er tatt ut av produksjon Ja-ja. Men mange kjempefine kjoler her
Sunshine Skrevet 17. desember 2009 #20 Skrevet 17. desember 2009 Åh, jeg får ikke vist min, siden den er tatt ut av produksjon Ja-ja. Men mange kjempefine kjoler her Google navnet så finner du helt sikkert et bilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå