Gå til innhold

For de som har kjøpt kjolen sin

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Synes det er så hyggelig å se på alle de nydelige kjolene alle dere andre bruder har valgt!

Nå er det sånn at det er noen som har postet i bryllupsdagboken sin, men ikke alltid like lett å finne frem til den siden linken ligger..

Post link til kjolen deres her, så kan vi beundre hverandres valg!

og kanskje noen som ikke har kjøpt sin får litt inspirasjon!

Vår egen brudekjole tråd! :)

Dette er miiiiin:

FLAUNT IT! ;)

Bildet fjernet iht reglene om kopirett

Bond, mod

Endret av Bond
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå.. pronovias sant? veldig fin iallefall=)

Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt Tuscana Vidal :)

Jeg har ingen drømmekjole, og ikke fant jeg noen de gangene jeg var og prøvde heller. Denne var en av de som satt penest, og helt tilfeldig fant jeg den veldig billig i riktig størrelse :)

Endret av Sunshine
Skrevet

Utrolig pen! Passer veldig godt til vinterbryllup også! :jepp:

Skrevet

Nydelige kjoler dere har kjøpt, jenter! :jepp:

Fine kjolen min! :rødme:

Den er myye finere i virkeligheten enn på bildet, også er den ikke kritthvit og blå, men ivory og gull :)

Skrevet

Her er kjolen min! :rødme:

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Pippelipp
Skrevet
Jeg har kjøpt Tuscana Vidal :)

Jeg har ingen drømmekjole, og ikke fant jeg noen de gangene jeg var og prøvde heller. Denne var en av de som satt penest, og helt tilfeldig fant jeg den veldig billig i riktig størrelse :)

NYYYYYYDELIG!

Skrevet

Sååå mange fine kjoler!

For dere som har kjøpt Maggie Sottero - har dere kjøt de i butikk i Norge, eller er de kjøpt i utlandet, eller på nettet?

Skrevet
Sååå mange fine kjoler!

For dere som har kjøpt Maggie Sottero - har dere kjøt de i butikk i Norge, eller er de kjøpt i utlandet, eller på nettet?

Jeg kjøpte min fra eBay, dvs fikk tilsendt fra Kina.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet (endret)

"Trina" fra Maggi Sottero er min kjole.

http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...&style=A483 (men uten operler på og med snøring i ryggen). Her er et annet bilde: http://www.1stcallforweddings.co.uk/showro...ns/cl-2643.html

Den første jeg prøvde på og jeg gleder meg sånn til å gå med den. :rødme:

Har inntrykk av at M.Sottero-kjolene har veldig god passform. Min sitter ihvertfall helt supert og synes den fremhever figuren min på best mulig måte;)

Endret av Frk. Belle
Skrevet
Sååå mange fine kjoler!

Kjøpt hos Kristins brudesalong på Lillestrøm. Vet at Anne Bee Brudespesialisten i Drammen også fører M.Sottero. Men det er ganske lang leveringstid på kjolene (med mindre de har riktig str i butikken) så lurt å være ute i god tid (jeg bestillte kjolen i September og forventer å få den i Februar...)

Skrevet
Her er kjolen min

Dette var en av de første kjolene jeg prøvde! :jepp:

Så nydelig ut på hengeren, dessverre var det ikke en kjole for meg, men tenker alltid "åh, første kjolen jeg prøvde" hver gang jeg ser den i blader eller noe..:ler:

Nydelig!

Ser det kommer til å bli mange vakre bruder i 2010!

Skrevet

Åh, jeg får ikke vist min, siden den er tatt ut av produksjon

Ja-ja.

Men mange kjempefine kjoler her

Skrevet
Åh, jeg får ikke vist min, siden den er tatt ut av produksjon

Ja-ja.

Men mange kjempefine kjoler her

Google navnet så finner du helt sikkert et bilde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...