Gå til innhold

"avlogga" brukere, så pop.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Mange ganger åpner jeg en debatt det nylig er blitt svart i, så står brukeren som avlogget, 2 sekunder senere svarer samme bruker, fortsatt avlogget. Har lagt merke til at flere og flere anonyme brukere dukker opp, hvorfor det? Er du så mye på guiden at du ikke vil at folk skal se at du er her for ørtende gang i dag, eller? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Anna_*

Jeg har sluttet å bruke profil når jeg deltar i debatter her inne. Grunnen er personangrep og manglende saklighet fra en rekke med- debattanter som ikke liker meningene mine.

Når man svarer anonymt, er det innlegget som får oppmerksomhet og ikke HVEM som skriver. Det er en stor fordel og det bidrar til å bevare en viss saklighet i debattene. Synd men sant. Intriger og personangrep er visserligen endel av kvinneverden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Heidi_*

det har nok også noe med at man ikke kan spore medlemmets innlegg når de svarer som utlogget. Det er veldig mulig å finne ut hvem en person er ved å gå gjennom medlemmets innlegg, og legge sammen informasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har nok også noe med at man ikke kan spore medlemmets innlegg når de svarer som utlogget. Det er veldig mulig å finne ut hvem en person er ved å gå gjennom medlemmets innlegg, og legge sammen informasjon..

Jeg er blitt "ferska" av en venninne et par ganger, så nå er jeg også bare gjest. Når man skriver såpass private ting, er det ikke alltid en vil andre skal vite hvem en er. Jeg snakker ikke med venninner om alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Heidi_*
Jeg er blitt "ferska" av en venninne et par ganger, så nå er jeg også bare gjest. Når man skriver såpass private ting, er det ikke alltid en vil andre skal vite hvem en er. Jeg snakker ikke med venninner om alt..

Det er jo nøyaktig det som er poenget mitt...tenk hvor hardt du kunne blitt "ferska" dersom alt du hadde skrevet var gjort mens du var pålogget. Da er det ENDA større sjanse for gjennkjennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alltid anonym
Det er jo nøyaktig det som er poenget mitt...tenk hvor hardt du kunne blitt "ferska" dersom alt du hadde skrevet var gjort mens du var pålogget. Da er det ENDA større sjanse for gjennkjennelse.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...