Gå til innhold

Trening i Bø - Hvor?


Gjest eiaa17

Anbefalte innlegg

Eg lurar på kor dokke fra Bø i telemark trene? Kva anbefalar dykk? :)

Eg har aldri trent mykje før, men har veldeg lyst til å starta opp snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, godt mulig.

Eg søkte litt på nettet, men fant lite syns eg.

Fant noke om gullbring, og noke om friskoteket, men ser ut til at friskoteket er fløtt? Eg vet ikkje heilt.

Vet du hvor Gullbring ligg no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullbring er kulturanlegget i Bø. Her finner du svømmehall, kino, treningshall, konsertsal og mye annet. Om friskoteket ligger der ennå vet jeg desverre ikke. Jeg brukte tjenestene der aktivt når jeg gikk på høgskolen og synes det var veldig greit. Alt på ett sted liksom, og lokalene er helt greie.Trenigsstudioet var vel ikke av det største, men svømmehallen er veldig fin og stor.

Det finnes mange sportslag og på høgskole hvis du ønsker å engasjere deg i det. Undervannsrugby, telemark, elvpadling, KRIK husker jeg blant annet det var der. Diss bruker og ofte Gullbring.

Gullbring er heller ikke vanskelig å finne, det er den store bygningen rett nedenfor Høgskolen.

Det er vel også splitter nytt uteanlegg utenfor skolen.

Tror også det finnes private treningsstudioer rundt omkring i Bø. Men her tror jeg du heller får prøve gule sider eller telefonkatalogen, eller spørre noen studenter som trener. De har sikkert greie på de billigste og beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Fugl Fønix

Dersom du er student i Bø så er det treningsstudio u underetsjen av høgskolen. Det var det i hvertfall mens jeg jeg var der. Og det er trening med både studio og grupper på Gullbring. Jeg mener å huske at det var en annen mulighet der og, men det lå utenfor sentrum. Husker ikke mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...