Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Jeg hadde usikker sex for noen uker siden, og etter det tok jeg angrepille..så tok jeg for sikkerhetsskyld en test like etterpå, og den var negativ. Så startet jeg rett på p-piller igjen fordi jeg trodde jeg hadde behov for det. Så tok jeg litt over ett brett før det ble klart at jeg ikke trenger å gå på p-piller (lang historie), og da fikk jeg en blødning allerede dagen etter. Jeg stoppet midt i et brett, vet jeg burde tatt det ferdig men det gjorde jeg altså ikke. Jeg trodde jeg nå fikk mensen, men det er noe som gjør meg litt urolig. Beklager detaljer som ikke er så hyggelig, men i dag når jeg skiftet bind var det en veldig mørk blodklump (mer enn vanlig) og rundt den var det en slags "hinne"..så ut som en skinnfille egentlig:S Den var fast, og såpass "sterk" at den kan ikke rives fra hverandre. Den var såpass stor og, kanskje 4 cm lang. Jeg har ikke opplevd dette før, og fikk med engang en ekkel følelse av at dette kunne være rester etter starten på en graviditet. Kan det overhodet være det??
Teriyaki Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Høres ikke sansynlig ut ifh. til historien før du oppdaget dette. Men det er alltids en mulighet. Uansett så er det vel ikke noe å tenke over. Hvis du har vært gravid, så var det nok såpass tidlig at det ville ikke slått ut på en test uansett. I og med at du ikke ville bli gravid, så er det vel heller ikke noe å tenke over?
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Nei, det spiller jo ingen rolle selvfølgelig - på en måte. Men om jeg har vært det hadde jeg likt å visst det. Syns ikke det var noe hyggelig å få den følelsen, og hadde ønsket jeg hadde visst hva dette var.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Ta en graviditetstest så fort som mulig, fortrinnsvis blodprøve hos legen. Det har til en viss grad noe å si, spesielt om du noen gang kommer i den situasjonen at du vuderer barrereprevensjon som femcap el.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå