bene889 Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Hei.. Jeg har hatt ubehag i ryggen når jeg legger meg i senga for å sove om nettene.. Det er nederst i ryggen (rett over rumpa, ved fettet som er der), det kjennes ut som om det er et belte akkurat der som strammer i det jeg puster inn. I tillegg kjenner jeg ubehag i lårene når dette skjer. Jeg er også kvalm og frysen om kveldene :S Noen som har hatt dette før og vet hva det kan være? Skal ringe legen i morra. Hilsen ei bekymra jente
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå