Gå til innhold

Ubehag i rygg om natten


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.. Jeg har hatt ubehag i ryggen når jeg legger meg i senga for å sove om nettene.. Det er nederst i ryggen (rett over rumpa, ved fettet som er der), det kjennes ut som om det er et belte akkurat der som strammer i det jeg puster inn. I tillegg kjenner jeg ubehag i lårene når dette skjer. Jeg er også kvalm og frysen om kveldene :S

Noen som har hatt dette før og vet hva det kan være? Skal ringe legen i morra.

Hilsen ei bekymra jente :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...