Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Hei. For ca. 2 dager siden fikk jeg skikkelig vondt i magen. Rett etterpå gikk jeg på do og der så jeg at det hadde kommet masse lyst slim (utflod). Så det jeg lurer på da. Kan det ha vært eggløsning?
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 EL slim kommer normalt 1-2 dager før EL. Men det er aldri godt å si.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Tell dagene siden siste menstruasjons første dag. Er det mellom 10-14 dager er det mest sannsynlig eggløsning. Utfloden blir slimete ved eggløsning og noen merker smerter på høyre eller venstre side i magen/ lysken. Hvis du er regelmessig og teller dagenen vil du etterhvert kjenne godt og kjenne igjen utfloden/slimet ved eggløsning.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Tell dagene siden siste menstruasjons første dag. Er det mellom 10-14 dager er det mest sannsynlig eggløsning. Utfloden blir slimete ved eggløsning og noen merker smerter på høyre eller venstre side i magen/ lysken. Hvis du er regelmessig og teller dagenen vil du etterhvert kjenne godt og kjenne igjen utfloden/slimet ved eggløsning. Det er 5 uker siden jeg fikk mensen sist. Utfloden er veldig blank og slimete, og jeg fikk vondt i høyre side. Har ikke lyst på mensen til jul. Tror dere at jeg ikke får den til jul? Og er det sånn at mensen kommer 14 dager etter eggløsning?
iiis Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 Med normal gjennomsnittlig syklus på ca 28 dager så kommer vanligvis mensen ca 14 dager etter eggeløsning ja. Men din syklus høres ikke ut som gjennomsnitlig, så når din mens kommer tør ikke jeg å gjette på Men lurt å ha en kalender hvor du skriver ned FØRSTE mensdag. Og gjerne hvor mange dager den varer. Og etterhvert når du blir kjent med syklusen din vet du eksakt når du har eggeløsning. Jeg vet nesten på minuttet når jeg venter eggeløsning
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. desember 2009 #6 Skrevet 20. desember 2009 Det er 5 uker siden jeg fikk mensen sist. Utfloden er veldig blank og slimete, og jeg fikk vondt i høyre side. Har ikke lyst på mensen til jul. Tror dere at jeg ikke får den til jul? Og er det sånn at mensen kommer 14 dager etter eggløsning? Det kan høres ut som eggløsning ja. Slimete utflod og smerter i siden er ganske typisk. Etter smertene og utfloden går det ca 14 dager til mensen kommer. Hvis du har hatt ubeskyttet sex med en ny partner bør du sjekke deg for evt kjønnssykdommer. Men ut i fra beskrivelsen høres det ut som et egg som er på vei... Du kan jo skyve på mensen hvis du får på p-piller, hvis ikke må du bare ta i mot den, ække så mye annet å gjøre.... En av gledene v å være kvinne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå