Gå til innhold

Sports-bh fra H&M


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg trenger sports-bh, raskt, og har ikke et gigantisk budsjett. Bruker b/c-cup i vanlige bh-er, får aldri vondt eller noe selv om jeg løper og hopper uten bh av noe slag,så jeg trenger ikke noe superfancy til 800 kr. Kan jeg nøye meg med et par fra H&M? Er på vei ned i vekt, vil nok være en liten b-cup når jeg er ferdig, så det jeg er ute etter noe er noe jeg kan bruke i mellomtiden, et par måneder maks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nok litt mindre pupper enn deg, middels/liten b, men jeg elsker sportsbhene fra HM. Før da jeg gikk på p-piller og puppene var litt større satt de nok enda bedre og ga mer støtte, men funker fint fortsatt. Synes de er behagelige og ser fin ut på, så jeg har en svart, en hvit, en gul, en blå, en rosa og en lillamønstret, alle i str small :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de virker ok, har også ganske små pupper. Man trenger jo ikke like mye støtte heller når man har små pupper vil jeg tro. De koster såpass lite at det i hvert fall er verdt å prøve, om du ikke synes de funker til trening som innebærer mye bevegelse går det jo an å bruke dem til yoga e.l. De er behagelige å ha på i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaring med de fra HM, men jeg kjøper de fra Lindex til 199,-. Har selv relativt småpupper og er superfornøyd med den BH`en. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg bruker vanligvis c-cup, og er godt fornøyd med de fra hm. Nå har jeg hatt mine en stund, så kjenner at de begynner å miste litt av elastiteten, men til den prisen syntes jeg de er gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma er veldig fornøyd med trenings-BH'ene fra Lindex og HM. Selv var jeg "dum" og kjøpte en dyr BH fordi jeg var overbevist om at man måtte legge penger i en trenings-BH, men kommer ikke til å gjøre det neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vanligvis en stor b-cup og liker ikke HM sportsbhene.. Problemet mitt er vel at str. xs satt supert på puppene, men det var nesten så jeg ikke fikk den av igjen når jeg stor i prøverommen, så måtte kjøpe str. s. Funket helt ok til jeg kjøpte en fra casall, og nå ligger den mest i skapet og brukes kun når de to andre (fra casall) ligger i skittentøyet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Jeg har både treningsbh fra hm og en skikkelig fra sportsbutikk til 300 kr. Merker BETYDELIG forskjell på dem, myyye bedre støtte i den fra sportsbutikk!! Anbefaler virkelig å kjøpe en skikkelig sportsbh visst du først skal ha en, pengene er verdt det! Hengepupper er vertfall ikke et alternativ for meg, da legger jeg heller 200 kr mer i en god sportsbh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...