Mara Jade Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Jeg har allerede kjøpt brudeslør, men har lyst til å leke litt med noen ideer jeg har. Lurer derfor på om det går an å få kjøpt brudeslør-kammer løst? Har sjekket en mengde nettsteder, men finner ingenting. Har funnet masse hårspenner og slikt både på Panduro og Stoff og Stil (som bla. fører brudetyll), men finner ingen kammer noe sted. Er det noen som vet hvor man får tak i sånt?
Gjest Gjest_81 Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Hei:) Tror ikke de kammene er noe som er spesielt for brudeslør, kanskje bare at de er blanke. Jeg kjøpte slike kammer som hårpynt til datteren min for et år siden, men disse var brune. Kjøpte de på en vanlig smykke/spenne butikk, husker ikke hvilken. Alla typen glitter eller noe.
lilleGrethe Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Jeg har kjøpt noen kammer på en sy-butikk. Dette var i England, så vet ikke hvilke som ville ført det i Norge, men jeg tror enten hobby-butikker, eller som nevnes over, Glitter eller annen hår-tilbehør-butikk. Ellers finnes de sikkert på eBay.
Gjest Gjest_Kam_* Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Her er en http://www.amante.no/index.php?main_page=p...products_id=169
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå