Gjest ts Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Vel, tittelen er vel ikke helt og holdet riktig. Men min søster har nylig fått vite av legen hennes at hun er atpoiker, men hun merker det kun ved hodebunden.. Hun fortalte meg at det var arvelig, og det fikk meg litt til å tenke.. De siste gangene jeg har vært hos frisøren har jeg fått beskjed om at jeg har tørr hodebund, og litt flass.. Noen ganger har det bare vært bak, men nå merker jeg at det er litt mer over alt (i hodebunden da). Det klør ikke så mye, men siden det flasser, og jeg nesten er tom for shampoo lurer jeg på å bytte til noe litt mer hodebunnvenlig. Er det noen som har noe å anbefale?
yoga Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Aderma-serien, som fås kjøpt på apoteket, skal være veldig god for atopikere. Er ikke helt sikker på om de har shampoo, men det vil jeg nesten tro, og det er definitivt verdt å sjekke opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå