Gjest Kirsten Skrevet 15. desember 2009 #1 Del Skrevet 15. desember 2009 Har vært så uheldig å å fått skrapet opp hele sida på den nye avensisen vår,og jeg må nok punge ut dette selv..Det er en "skarrp tynn bulk" på hele fremre dør ca midt på og frem til hjulet..Er det noen som har en viss peiling på hva det vil komme på å fikse dette??Og eventuelt hvor lang tid det vil ta?? Utrolig ergelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest donjonas Skrevet 15. desember 2009 #2 Del Skrevet 15. desember 2009 Har vært så uheldig å å fått skrapet opp hele sida på den nye avensisen vår,og jeg må nok punge ut dette selv..Det er en "skarrp tynn bulk" på hele fremre dør ca midt på og frem til hjulet..Er det noen som har en viss peiling på hva det vil komme på å fikse dette??Og eventuelt hvor lang tid det vil ta?? Utrolig ergelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest donjonas Skrevet 15. desember 2009 #3 Del Skrevet 15. desember 2009 Dra innom en toyota forhandler de gir deg en pris og hvor lang tid det tar...koster ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bildoktorn Skrevet 15. desember 2009 #4 Del Skrevet 15. desember 2009 Bulk på BÅDE dør og skjerm, eller bare dør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kirsten Skrevet 15. desember 2009 #5 Del Skrevet 15. desember 2009 Hele døra,skrapt hele veien på en måte, bare lakken på skjermen...Eller bare er det ikke akkurat : ( Bulken er mer synlig enn riper i lakken med det må jo gjøres begge deler..Hadde hået å greie meg med 10 000 men frykter det er verre enn som så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bildoktorn Skrevet 15. desember 2009 #6 Del Skrevet 15. desember 2009 Hele døra,skrapt hele veien på en måte, bare lakken på skjermen...Eller bare er det ikke akkurat : ( Bulken er mer synlig enn riper i lakken med det må jo gjøres begge deler..Hadde hået å greie meg med 10 000 men frykter det er verre enn som så... Det BØR holde, men få fast pris på forhnd flere steder. Jeg skulle fikse en bulk på VW Touran. Merkeverksted1 skulle ha 8000,- Merkeverksted2: 6500,- Ikke merkeverksted (men godkjent og seriøst) skulle ha 4.800,- Lurt å sjekke pris mao :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 16. desember 2009 #7 Del Skrevet 16. desember 2009 Det var da faktisk ikke så gale. Husker en Mercedes brodern hadde. Han tok fram- og bakdøren en vinter, med en god ripe og en liten bulk. Mener det ble reparasjon på nærmere 35 000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 16. desember 2009 #8 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg har nettopp fiksa min Hyuandai I10. Noen rygga i meg og fikk ca 10 cm flenge i døra + riper, Det kosta totalt kr 15 000,- og fiksa, de måtte lakkera døra på nytt, tok det på forsikringen jeg. Det sinnsykt dårlig gjort at de som gjør dette stikker av. Bilen min er bare 1 år gammel :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #9 Del Skrevet 18. desember 2009 Dette kan du vel muligens anmelde som hærverk, og ta på forsikringa. Koster nok noen store lapper å fikse vil jeg tro, men ring med forsikringsselskapet ditt!! Å gjør det nå, før det begynner å kommer salt og rust der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #10 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg hadde et uhell på jobben igår å kjørte en ny bil gjennom porten. Blank is + sommerdekk er ikke lurt. Så ikke så veldig stor skade, kun oppskrapet framfanger, liten bulk i høyre framskjerm og liten bulk i panseret. Dette blei taksert til 30000kr (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 18. desember 2009 #11 Del Skrevet 18. desember 2009 Har vært så uheldig å å fått skrapet opp hele sida på den nye avensisen vår,og jeg må nok punge ut dette selv..Det er en "skarrp tynn bulk" på hele fremre dør ca midt på og frem til hjulet..Er det noen som har en viss peiling på hva det vil komme på å fikse dette??Og eventuelt hvor lang tid det vil ta?? Utrolig ergelig... Ser at innlegget er for noen dager siden, og vet ikke om du har fått taksert skaden. Legger likevel inn et svar: Jeg ble krasjet i for ca et års tid siden. Dama i Caravelle tok i rett foran framhjulet, nede langs framdøren og så dunket borti igjen bak -bakdøren på min Peugot. Fikk taksert skaden til litt over tjuetusen på merkeverksted. Da er oppretting av bulk, arbeidstimer og lakkering tatt med. (Pga at bilen min var en 96 mod, valgte jeg å ta imot forsikringstilbudet på tjuetusen for så å gjøre arbeidet selv. Hvis ikke ville bilen blitt kondemnert fordi bruktbilverdien var i underkant av tredvetusenkr.) Det er derfor vanskelig å si hvor mye din skade kommer på siden du ikke har bilde av bulk og skrape. Tar du kontakt på PM kan du få se hvordan verkstedet setter opp en skadetakst. I tillegg kan du få nr til noen rimelige verksted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullhjerte Skrevet 20. desember 2009 #12 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg hadde et uhell på jobben igår å kjørte en ny bil gjennom porten. Blank is + sommerdekk er ikke lurt. Så ikke så veldig stor skade, kun oppskrapet framfanger, liten bulk i høyre framskjerm og liten bulk i panseret. Dette blei taksert til 30000kr (!!) Sommerdekk??? Hvorfor i all verden hadde du på sommerdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #13 Del Skrevet 6. januar 2010 Har og fått bulk og lakken har falt av på bilen min . Det er i enna av døra og ca 10cm lang og buer seg innover. Noen som hvet hva det hadde kostet og fått rettet ut og lakkert?? Svar meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå