Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #1 Del Skrevet 15. desember 2009 Heter hun ikke Märtha, forresten? Sånn, i motsetning til Màrtha. Og hvor finner vi den bokstaven på tastaturet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zealuu Skrevet 15. desember 2009 #2 Del Skrevet 15. desember 2009 Tødler finnes vanligvis til høyre for å og til venstre for enter på et norsk tastatur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #3 Del Skrevet 15. desember 2009 Tødler finnes vanligvis til høyre for å og til venstre for enter på et norsk tastatur. ¨a¨^ a¨¨ a Nix. Den vil ikke bli liggende over a'en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zealuu Skrevet 15. desember 2009 #4 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Hjelper om du først trykker på tasten med tødlene på, og så a uten å trykke på space eller noe i mellom. Du skal heller ikke holde inne skift eller noe for å hente fram tødlene. ë ä ü ö ï Fungerer predictably nok bare på vokaler. Jeg tror dog dette er en smule off topic. Endret 15. desember 2009 av Zealuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #5 Del Skrevet 15. desember 2009 ¨a¨^ a¨¨ a Nix. Den vil ikke bli liggende over a'en. ¨¨aa¨¨aa䨨aäää äa䨨aaä䨨aä a¨ä. Aaah - du trykker a og ¨¨ samtidig..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 15. desember 2009 #6 Del Skrevet 15. desember 2009 Trykk kun på ¨ og når du har sluppet den knappen så trykker du på a - da får du ä Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #7 Del Skrevet 15. desember 2009 Hjelper om du først trykker på tasten med tødlene på, og så a uten å trykke på space eller noe i mellom. ë ä ü ö ï Fungerer predictably nok bare på vokaler. Jeg tror dog dette er en smule off topic. ä äääääää JIPPI!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 15. desember 2009 #8 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) trykk en gang på bokstaven til høyre for å-knappen, og en gang på a-knappen, så får du ä Edit: viktig å presisere dette veldig mange ganger Endret 15. desember 2009 av Cho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ny gjest Skrevet 15. desember 2009 #9 Del Skrevet 15. desember 2009 ääääääääää¨ha Der lærte jeg noe nytt i dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #10 Del Skrevet 15. desember 2009 trykk en gang på bokstaven til høyre for å-knappen, og en gang på a-knappen, så får du ä Edit: viktig å presisere dette veldig mange ganger Jä, når män ër sää düm söm mëg sää... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 15. desember 2009 #11 Del Skrevet 15. desember 2009 Jä, når män ër sää düm söm mëg sää... Det var ikke det jeg mente daa Jeg fikk ikke posta mitt svar før ca tre andre allerede hadde gjort det, så man kan si du ble grundig opplyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå