~Maja~ Skrevet 16. desember 2009 #21 Del Skrevet 16. desember 2009 Min forestilling på traktorlesber er at de er utiltrekkende butch jenter. For traktorlesbe er da ikke et fint ord? Tiltrekkende traktorlesber heter bare butch. Eller noe sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 16. desember 2009 #22 Del Skrevet 16. desember 2009 Det der er en traktorhomo Nope, det er en svært maskulin kvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 16. desember 2009 #23 Del Skrevet 16. desember 2009 Ok da har jeg skjønt man skal være usminket kort hår og kraftig... men hva med kort hår tynn og sminkett? er f.eks agyness deyn litt traktor ?agyness Nope, hun er mer androgyn. Sexy, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 16. desember 2009 #24 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg leste dette som umoderne, jeg Jeg også! Jeg så ikke hva det egenltig sto før du kommenterte det. Jeg og, fnis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora M. Skrevet 16. desember 2009 #25 Del Skrevet 16. desember 2009 Da har de kreftsveis, er narkis, snuser og er medlem i Ottar-kvionnesaksbevegelsen! Dette ordet har jeg aldri sett før, og håper jeg slipper å se det igjen, iallefall i en sånn setting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #26 Del Skrevet 16. desember 2009 Nope, det er en svært maskulin kvinne! Du kødder nå eller? Det må da være en gubbe, har jo både skjegg og mage og alt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #27 Del Skrevet 18. desember 2009 Brita Møystad Engseth!! Hun må da se ut som den ultimate traktorlesbe. Kort grått hår og buldoseraktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 30. desember 2009 #28 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg leste i tråden der enkelte beskrev "drømme jenta" og så en skrive ikke traktorlespe-aktig ... hvordan ser man ut da , tør jeg spørre? Litt sånn. Eller sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 30. desember 2009 #29 Del Skrevet 30. desember 2009 Traktorlesbe og "trønderpi'" (trønderpike) er synonymer. De betegner en form for menneskelignende primat som genetisk sett kan få avkom med homo sapiens, men inget avkom er så langt offisielt registrert. Det som kjennetegner denne arten er kort hår, med unntak av nakkepartiet som prydes av en rottehale. Denne halen må ikke fuktes da det vil være fare for at fettet vil vaskes ut og dermed gjøre fallet unaturlig og de krøllete tuppene vil bli for rette til at dette settes pris på av andre trønderpi'er. Alle trønderpi'er bruker munnhuletobakk, de har blitt observert i å putte tobakken inn i rothull, som har oppstått i rivalkamper hvor tannskjelett blir brukket, da dette vil øke tilførselen av nikotin i blodstrømmen. Inhalerbar tobakk blir også benyttet, noe som vil prege fremkomstmiddel, reir og fingertupper. Ingen offisielt registrerte trønderpi'er er dokumentert å ha nyanseskilnad mellom fingernegler og fingertupper, begge er grågule av farge. *** Retard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristen Skrevet 30. desember 2009 #30 Del Skrevet 30. desember 2009 En traktorlesbe er en lesbe som er maskulin, da gjerne med kort hår, lite eller ingen sminke, kanskje litt kraftig, men ikke nødvendigvis. Snuser, røyker, tatoveringer, maskulin klesstil, "tøff". Er det bare jeg som reagerer på selve betegnelsen "traktorlesbe"? Synes det høres helt forferdelig ut, og ikke minst mobbende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #31 Del Skrevet 30. desember 2009 En velkjent traktorlesbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #32 Del Skrevet 30. desember 2009 En traktorlesbe er en lesbe som er maskulin, da gjerne med kort hår, lite eller ingen sminke, kanskje litt kraftig, men ikke nødvendigvis. Snuser, røyker, tatoveringer, maskulin klesstil, "tøff". Er det bare jeg som reagerer på selve betegnelsen "traktorlesbe"? Synes det høres helt forferdelig ut, og ikke minst mobbende. Nei, du er ikke alene. Jeg synes også det virker mobbende. Men vi lever jo i en tid der alt og alle skal latterliggjøres. Synes spesielt det er mange heterofile (og feminine) kvinner som hater maskuline lesber. Samtidig er de samme dumme, heterofile jentene de første til å klage og hyle når heterofile menn "mobber" homsene litte grann. Trist, dum, patetisk og kynisk verden vi lever i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taxidriver Skrevet 30. desember 2009 #33 Del Skrevet 30. desember 2009 kort hår kjennetegner ofte ekte traktorlesber. Nå om dagen har de ofte blitt litt mer fyldigere og korpulente enn tidligere. Slitte jeans, lommebok-lenke, ring i nesen... noen kan også være litt EMO i stilen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå